Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214440 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3420 Gepost op: 6 april 2015, 23:38:24
Citaat van: CopVR3 link=msg=1341964 date=1428354423
Welke auto's? Wij rijden in koektrommels.
;D ;D ;D ;D

daarbij aansluitend:

Citaat van: Matth link=msg=1341956 date=1428353812
de auto's zijn te klein!!

Klopt dat helemaal: op een een-of-andere manier passen de koekjes die ik koop namelijk nooit in de koektrommel die ik heb  998765
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #3421 Gepost op: 7 april 2015, 08:22:31
Citaat van: CopVR3 link=msg=1341752 date=1428276556

Ik herken dat helemaal met dat autorijden! Inderdaad weinig gevoel met bedienen. En ik ben al zo lomp...
Heb maat 48 2/3e en kan met kisten niet in onze VW Polo Slowmotions rijden. Als ik gasgeef trap ik ook de rem in!

Heb al geklaagd waarom we bij de politie alleen maar die kleine hokken hebben! Bah! Ons bin' zuunig!

Overigens komen de gele verkeersjassen wel terug.  Die worden nog ontwikkeld. Tot die tijd de oude gebruiken.

Geen last van met de Haix (44.5)

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #3422 Gepost op: 7 april 2015, 19:17:14
Citaat van: koenb link=msg=1341735 date=1428268978
Auto rijden met de meindl gaat redelijk als je in een automaat zit. Afgelopen week reed ik in de opvallende golf hatchback schakelbak, dat was bijna niet te doen. De auto kwam wel vooruit, maar had niet het gevoel dat ik tegen een pedaal aan het trappen was. Ze zijn vrij lomp en zwaar voor een kleine ruimte daar onderin met lange benen en grote maat voeten.

Ach ze zullen ook wel wat zwaarder zijn. Scheelt weer wat met gas geven. 0098
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

tdmjohnny

• Forum gebruiker
Reactie #3423 Gepost op: 7 april 2015, 20:50:52
Met groot bombarie werd naar buiten gebracht dat het OPU alleen verstrekt zou worden aan de mensen die daadwerkelijk op straat werken..vervolgens kregen de persvoorlichters het OPU (snap het wel die staan soms op straat in de regen zonder bewapening) en nu zie ik dat de telefonisten bij opsporing verzocht inmiddels ook voorzien zijn. Dus alle klagende baliemedewerkers (die vinden namelijk dat ze nu niet als "echte" politiemensen gezien worden door het publiek) jullie krijgen het ook hoor....de collega's van FO willen hem namelijk niet :-)

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #3424 Gepost op: 7 april 2015, 21:32:35
Citaat van: tdmjohnny link=msg=1342134 date=1428432652
Met groot bombarie werd naar buiten gebracht dat het OPU alleen verstrekt zou worden aan de mensen die daadwerkelijk op straat werken..vervolgens kregen de persvoorlichters het OPU (snap het wel die staan soms op straat in de regen zonder bewapening) en nu zie ik dat de telefonisten bij opsporing verzocht inmiddels ook voorzien zijn. Dus alle klagende baliemedewerkers (die vinden namelijk dat ze nu niet als "echte" politiemensen gezien worden door het publiek) jullie krijgen het ook hoor....de collega's van FO willen hem namelijk niet :-)

Haha je denkt exact wat ik net dacht.... Viel me op hoe context bepaald een uniform is. In de 'kantoor'-setting van opsporing verzocht vind ik het een gek beeld om het OPU te zien. Als beroepsgedeformeerde vind ik het nog gekker uitzien dat er een vlammetje op de schouder zit. Zag de woordvoerder van de eenheid Amsterdam; goede woordvoerder, maar vond hem nu in het OPU een beetje als een 'knulletje' overkomen dan als man met gezag. Gek te beseffen dat het puur en alleen door het tenue komt.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3425 Gepost op: 7 april 2015, 21:49:39
Kortom geldt niet alleen in het verkeer maar ook bij de Nationale Politie "Verbaas u niet verwonder u slechts".
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3426 Gepost op: 7 april 2015, 21:53:40
Ben blij dat ik niet de enige ben, ziet er niet uit in de context bij opsporing verzocht; daar moet gewoon het nette tenue komen!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

quattromontanes

• Forum gebruiker
Reactie #3427 Gepost op: 8 april 2015, 06:36:45
Via vtspn, of hoe het tegenwoordig ook heet te horen gekregen dat ik op zijn vroegste eind mijn nieuwe Vhv krijg, winterbroeken konden ze me niet verder mee helpen. Betreft regio Nh
 98uiye
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #3428 Gepost op: 8 april 2015, 09:15:59
Citaat van: quattromontanes link=msg=1342169 date=1428467805
Via vtspn, of hoe het tegenwoordig ook heet te horen gekregen dat ik op zijn vroegste eind mijn nieuwe Vhv krijg, winterbroeken konden ze me niet verder mee helpen. Betreft regio Nh
 98uiye

Eind..?

Mahad

• Forum gebruiker
Reactie #3429 Gepost op: 8 april 2015, 09:58:41
Citaat van: tdmjohnny link=msg=1342134 date=1428432652
Er zijn persvoorlichters die ook gewoon OVD-diensten draaien zoals in de Eenheid Den Haag bijvoorbeeld. Dus die hebben ook gewoon het OPU gekregen.
That's just the way it is.