Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214509 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

7131

• Senior gebruiker
Reactie #3610 Gepost op: 17 augustus 2015, 17:17:29
Citaat van: Jerommeke link=msg=1367579 date=1439811452
Toch wel fijn dat we zo'n 3 a 4 keer per week worden aangesproken door de burger over de kwaliteit van de polo's....
Bij iedere collega ziet de opdruk eruit als een woestijn na 5 jaar regenloos... een en al scheur...

Gewoon retour sturen naar het alom bekende antwoordnummer met het verzoek nieuwe op te sturen.

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3611 Gepost op: 17 augustus 2015, 17:46:04
Ga ik ook maar eens doen, want er zitten inmiddels meer scheuren in mijn polo dan in het voorhoofd van mijn schoonmoeder e050

Ik heb ooit ergens eens gelezen dat de gele baan mogelijk geweven zou worden, weet iemand hier meer van?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #3612 Gepost op: 17 augustus 2015, 19:12:42
Citaat van: Jerommeke link=msg=1367579 date=1439811452
Toch wel fijn dat we zo'n 3 a 4 keer per week worden aangesproken door de burger over de kwaliteit van de polo's....
Bij iedere collega ziet de opdruk eruit als een woestijn na 5 jaar regenloos... een en al scheur...

Ik heb hier tot nu toe geen last van! Draag elke dag een schone, dus ze worden vaak gewassen.
Zie wel een aantal collega's rondlopen met scheuren, maar het grootste gedeelte heeft er geen last van.

Ik zou ze gewoon blijven retourneren.

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #3613 Gepost op: 17 augustus 2015, 19:47:26
Ik vind dit opmerkelijk, we hebben toch alleen een duidelijke kleding-instructie gekregen?

Let op de schoenen op 0:32min.  98uiye

https://www.youtube.com/watch?v=sFguwouazjw
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3614 Gepost op: 17 augustus 2015, 19:52:44
Zijn er zat die met andere schoenen rondlopen. Zolang ze zwart zijn moet het geen probleem zijn vind ik. Kan me voorstellen dat de schoenen niet bij iedereen even lekker zitten en dan gaat comfort toch echt boven het kledingvoorschrift is mijn mening.

Overigens ben ik nog steeds erg tevreden met de Meindl's.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3615 Gepost op: 17 augustus 2015, 19:58:12
Citaat van: Bas94 link=msg=1367645 date=1439833646
Ik vind dit opmerkelijk, we hebben toch alleen een duidelijke kleding-instructie gekregen?

Let op de schoenen op 0:32min.  
Beide schoenmerken zitten bedroevend om m'n voeten. Ik draag ook mijn oude schoenen en zo zijn er veel meer. Opmerkelijk is het in ieder geval niet.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #3616 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:03:53
Citaat van: 0501 link=msg=1367649 date=1439833964
Zijn er zat die met andere schoenen rondlopen. Zolang ze zwart zijn moet het geen probleem zijn vind ik. Kan me voorstellen dat de schoenen niet bij iedereen even lekker zitten en dan gaat comfort toch echt boven het kledingvoorschrift is mijn mening.

Overigens ben ik nog steeds erg tevreden met de Meindl's.

Valt me hier binnen de eenheid dan misschien niet zo op, of hier valt het mee dat kan ook.

Ja als beide echt niet lekker zitten c.q. werkbaar zijn dan deel ik je mening dat comfort boven voorschrift gaat. Ik zou dan alleen wel wat vergelijkbaars zoeken zeg maar.

:)Mooizo!
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

quattromontanes

• Forum gebruiker
Reactie #3617 Gepost op: 17 augustus 2015, 21:09:44
Ik draag ook zelf gekochte schoenen, crispi swat's. Vind goed schoeisel erg belangrijk en dat is me ook wat waard, vind het zelf teleurstellend dat we zo weinig keuze hebben.
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3618 Gepost op: 18 augustus 2015, 10:55:55
Citaat van: quattromontanes link=msg=1367679 date=1439838584
Ik draag ook zelf gekochte schoenen, crispi swat's. Vind goed schoeisel erg belangrijk en dat is me ook wat waard, vind het zelf teleurstellend dat we zo weinig keuze hebben.

Met toestemming van de baas? Weet niet of het cowboy verhalen zijn, maar hoor wel eens wat vallen over aansprakelijkheid met zelf gekocht schoeisel.

Over de scheuren in de kleding: veel collega's hebben hier last van, ook bij mij op het team. Ondanks dat ik mijn shirts slechts 1 dag draag en ze dus veel gewassen worden zien ze er nog als nieuw uit. Geen scheurtjes te bekennen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #3619 Gepost op: 18 augustus 2015, 11:36:48
Citaat van: silque link=msg=1367732 date=1439888155
Met toestemming van de baas? Weet niet of het cowboy verhalen zijn, maar hoor wel eens wat vallen over aansprakelijkheid met zelf gekocht schoeisel.

Over de scheuren in de kleding: veel collega's hebben hier last van, ook bij mij op het team. Ondanks dat ik mijn shirts slechts 1 dag draag en ze dus veel gewassen worden zien ze er nog als nieuw uit. Geen scheurtjes te bekennen.
Wat staat er exact in het wasvoorschrift dat jullie hebben gehad?

Kan misschien aan temperatuur liggen, of misschien gebruikt de ene wel een droger en de ander niet, of misschien worden de polo's samen met de overige was gewassen?