Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215168 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #410 Gepost op: 1 juni 2013, 19:30:58
Citaat van: Jerommeke link=msg=1168186 date=1369936842
Dat betekend ook een dikkere en ''strakker'' zittende kraag... O0 En van de dingen waar de huidige blouson voor mij écht een dikke onvoldoende op scoort... Altijd koude wind op je nek/keel  :-X

Je krijgt idd de keus hoe je m wil dragen.

Vind met name de 1e indruk vd softshell prima! (De voorzitster draagt m) vind de getoonde rits op de mouw (met t geel) ook niet lelijk  :)

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #411 Gepost op: 3 juni 2013, 18:24:35
Heb vandaag de foto's opgezocht, en vond het er verrassend goed uitzien! Het geel is inderdaad erg fel, beetje in de lijn van de 'gele schouders' van de ME. Verder viel me op dat het blauw erg donker is, bijna zwart. De blokjes/streepjes van de tekening kwamen helaas wel terug op de rug, vind ik nog steeds een rommelige uitstraling hebben. De schoenen zien er goed uit! Ben benieuwd wanneer de eerste publieke foto's komen van de complete outfit  :)

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #412 Gepost op: 17 juni 2013, 14:25:41
Vandaag is de passessie/winkelsessie van het nieuwe uniform geweest. Ik moet jullie gelijk teleurstellen: er werden geen foto's toegestaan. Er zullen z.s.m. 'pers'foto's gemaakt worden hebben we ons laten vertellen dus daarin moet nog even geduld worden opgebracht.

Maar onze eerste reactie: wow, goed werk geleverd. Afwachten tot het er is! Spannend!

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #413 Gepost op: 17 juni 2013, 14:38:59
Zeg, zo'n berichtje betekent natuurlijk wel dat wij erg nieuwsgierig worden hé.  ;)
Hoe was de kwaliteit?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Pepernoot

• Forum gebruiker
Reactie #414 Gepost op: 17 juni 2013, 14:41:13
Citaat van: Venture link=msg=1174369 date=1371471941
Vandaag is de passessie/winkelsessie van het nieuwe uniform geweest. Ik moet jullie gelijk teleurstellen: er werden geen foto's toegestaan. Er zullen z.s.m. 'pers'foto's gemaakt worden hebben we ons laten vertellen dus daarin moet nog even geduld worden opgebracht.

Maar onze eerste reactie: wow, goed werk geleverd. Afwachten tot het er is! Spannend!

Was dit met alles bij elkaar? Het gehele uniform compleet?

En wat is z.s.m. 1 jaar? 1 maand? 1 week?

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #415 Gepost op: 17 juni 2013, 14:45:45
Ja snap ik, maar dat waren jullie toch al :)

De polo's zijn niet van standaard katoen en dat was erg prettig om te dragen.
De pet is qua model gelijk aan 'american army caps':

De kwaliteit schoenen is uitmuntend vind ik, maar da's lastig beoordelen in een paar uurtjes.
Schoenen zijn van een regulier merk, niet van onbekenden (merk kan ik nog niet zeggen sorry...) (edit: merken, 2 merken om uit te kiezen voor de collega's)
De algehele huisstijl is supermooi in het echt, terwijl ik helemaal niet op de strepen was en meer van het gele vlak was..
De windstopper is deugdelijk, stevig en warm (!)
Het all-weather-ding is erg lomp maar degelijk en goed gemaakt.

Zoals gezegd, details & foto's op verzoek (nog) niet, misschien later. Ik snap dat het flauw is, maar 't is even niet anders!

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #416 Gepost op: 17 juni 2013, 14:46:45
Citaat van: Pepernoot link=msg=1174380 date=1371472873
Was dit met alles bij elkaar? Het gehele uniform compleet?

En wat is z.s.m. 1 jaar? 1 maand? 1 week?

Alles was bij elkaar. Heb dus het hele uniform aangehad, ook de daadwerkelijke productieversie van de nieuwe broek (met logo's dus..)
Ik begreep dat morgen de 'echte' foto's gemaakt worden en dat ze in beginsel op intranet komen. Hou het daar dus in de gaten.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #417 Gepost op: 17 juni 2013, 15:18:41
Top dat je dit met ons deelt. :)

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #418 Gepost op: 17 juni 2013, 19:15:45
@Venture

Hoe is de kleur van het uniform? Op de foto van de webshop (de blog van ca twee weken terug) leek het blauw bijna zwart, zo donker (beetje de kleur van de cap die je hier boven postte). Is het in het echt ook zo donker of is het echt blauw om te zien?

Best benieuwd naar de foto's  :)

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #419 Gepost op: 17 juni 2013, 19:39:16
Het is formeel blauw. Het oogt zwart :)