Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215116 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #500 Gepost op: 3 juli 2013, 16:41:29
Citaat van: Sylvester link=msg=1180534 date=1372861920
Een Eindhovense agent heeft een zelfgemaakt embleem met zijn twitternaam erop van zijn uniform af moeten halen. Buurtagent @brigadierSTRYPi had het embleem eigenhandig op zijn mouw bevestigd, maar de korpsleiding vond dat geen goed idee. Dat meldt Omroep Brabant.

en terecht. Ziet er ook niet uit, maar dat is puur persoonlijk.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #501 Gepost op: 3 juli 2013, 16:55:28
Het idee van de Eindhovense diender moet haast wel komen n.a.v. onderstaande tweet die ik ook geretweet heb.

Tijani Goullet @Tijani_Goullet
Politie Granada zit op Twitter. En hoe: Twitternaam op uniform: pic.twitter.com/F8eIzPFQwB
17:29 uur · 29 Jun 13 · Twitter for iPad

In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #502 Gepost op: 3 juli 2013, 17:47:27
Helemaal met die lange eens!! Ziet er niet uit  :-\
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Bryyan

• Forum gebruiker
Reactie #503 Gepost op: 3 juli 2013, 17:51:10
Ziet er goed uit. Alleen oogt de voorkant wat kaal, meer een bouwvakkersshirt. Zeker met de voorkant van de pet, waar ook geen politie op staat. Als er bij beide nog een logo of politie op komt, ziet het er wat beter uit

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #504 Gepost op: 3 juli 2013, 18:22:42
Op de voorkant wordt de gele streep onderbroken door het woord Politie (inclusief logo). Is gewoon slecht te zien op deze kleine foto  ;)

Zelf vandaag de foto ook op het intranet bekeken en blij verrast. Alleen jammer dat het vest nog niet meegenomen is op de foto. Zeker de combinatie van polo + vest eroverheen is denk ik een goede combinatie. Op de foto is naar mijn mening wel duidelijk te zien dat het een uniform is dat goed staat bij de afgetrainde agent (twee in het midden), maar wat minder bij de wat vollere agent (helemaal rechts). Misschien is dit ook een vertekend beeld door de jas, maar zo op het eerste gezicht oogt het beter bij de agenten in het midden.

Verbeterpuntje is inderdaad het eerder genoemde logo op de voorkant van de cap.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #505 Gepost op: 3 juli 2013, 18:30:25
Niet om het een of ander maar voor de serie zijn dezelfde agenten gebruikt. Ze zijn niet ineens wat voller geworden ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #506 Gepost op: 3 juli 2013, 18:43:50
Citaat van: noordernieuws link=msg=1180518 date=1372860969

Aldus twitteragent

Ziet er goed uit! mooie donkere kleur!

Ik dacht ook dat het twee verschillende mannen waren.....

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #507 Gepost op: 3 juli 2013, 18:46:56
De man is inderdaad dezelfde. Alleen met en zonder jas dan. Die vrouw helemaal rechts is een stukje langer en haar bovenbenen vullen de broek ineens een stuk meer dan bij de andere twee dames. Vandaar mijn reactie  ;)

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #508 Gepost op: 3 juli 2013, 19:31:15
Ik mis de softshell in de foto's: gemiste kans  :| achja, komen binnenkort wel officiële foto's uit na de definitieve gunning.  :)

Pepernoot

• Forum gebruiker
Reactie #509 Gepost op: 3 juli 2013, 22:16:34

Alleen ben benieuwd hoe die jas zit..
En neem aan dat de linker met de softshell is?