misschien handig om te vermelden dat de bureau's interne veiligheid VIK de opdracht hebben gekregen hier landelijk onderzoek naar te doen. Dit heeft er bij ons in de eenheid in geresulteerd dat mensen die voor anderen bestellen de kans krijgen om het terug te sturen.... anders volgen maatregelen....
het is maar even dat je het weet.
Ja die verhalen heb ik ook gehoord. Gaan trouwens al heel lang rond in het wis. Maar dit kan je plaatsten in de categorie, blaffende honden bijten niet. Als er serieus onderzoek naar word gedaan kunnen ze 2/3 politieNL wel op non-actief zetten. Met andere woorden. Gaat niet gebeuren. En wat willen ze er tegen doen?! Wat moet ik met bijna 400 punten waar ik niks aan heb. Ik ben biker, maar kan bikekleding niet op punten bestellen.. en degene die het uitgeeft heeft geen budget meer, dus ik krijg geen extra kleding ( 1 broek is wel erg weinig om een voorbeeld te geven
) Daarbij gebruik ik me gewone uniform amper. Het is schandalig dat ik als biker ( in Amsterdam) een kledingpakket krijg uitgereikt wat niet toereikend is voor de wintermaanden maar ik wel verwacht word het hele jaar op me fiets te zitten. Moeten ze ook niet raar opkijken als mensen het "recht" in eigen hand nemen. Ik heb bv geen windstopper, heb hem aangevraagd, middels diverse kanalen en krijg steenvast te horen. : "Zit niet in je pakket"
Als ik die punten vervolgens kan gebruiken om voor iemand anders een duur item te bestellen en ik inruil bv een windstopper kan krijgen, hoor je mij niet klagen.
Maar we dwalen af van het onderwerp