Het is dus onwenselijk, helder. Ik snap je bezwaren, al zou het opzich wel leuk zijn.. ik denk dat heel weinig mensen echt besef hebben wat jullie precies doen. Wat dat betreft wordt het zwaar ondergewaardeerd.
maar dat geld voor elk hulp verlenings vak. Ongeacht of het RWS, Politie, Brandweer, Ambulance, BVH-er, Rode Kruismedewerker of Verkeersregelaar is. Zodra je aan ander mans vrijheid komt is het "stront aan de knikker". Want dat hij of zij rechtdoor moet is toch veel belangrijker!?
En helaas werken de overheidsdiensten daar vrolijk aan mee in programma's als "Blik op de weg" en soort gelijke meuk. Het zou inderdaad eens tijd worden dat we laten zien wat er echt speelt achter de schermen. Maar ja dan moeten sommige lagen van de ambtenaren bevolking ook wat gaan doen en verantwoording af gaan leggen. En das niet zo leuk!
Dus dan maar censuur en wat amateur toneelspel op de tv brengen. Dan laat je het lekker aan de werkvloer om uit te leggen dat aanrij-tijden onmogelijk zijn om te behalen binnen de grenzen van de wet, HG zaken véél te veel tijd kostenen dat je uitleg moet geven als je zonder OGS door rood of 20 km/u te hard rijdt want een smeris moet het goede voorbeeld geven. En zo kan ik nog véé meer voorbeelden geven maar in het kader van "beperk je tot de kern" laat ik het hierbij.
Nee ik denk niet dat ze mij op tv zouden laten zien op het moment dat ik tegen iemand zeg: "als je nog 1x tegen mij zegt dat ik jou alleen een bon geef omdat je donker haar heb, dan hou ik je aan voor discriminatie". Ik geloof dat er dan pas écht ellende ontstaat in Den Haag.
Maar WTF? Ik begin niet over haar kleur! Ik zie alleen dat ene die band geen profiel meer heeft, en da mag nie ouwe! Kan mij het schelen of je groen geel of rood haar hebt, uit de pijp komt of van teksel. Pleur op gek! Dat bandje is gewoon op. En voor 8 tientjes heb je een nieuw bandje bij de KWIK FIT. Maar een nieuw leven heb je niet voor 8 tientjes! En ga mij dan niet opzadelen met de shit om een slecht nieuws gesprek te voeren omdat jij geen nieuw bandje wil kopen. Mafkees!
Je bent een rund als je met.... het leven van een ander stunt!