Ik kan je helaas geen antwoord geven op het sollicitatiesysteem van schiphol.bv
Maar hoe en waarom een werkgever een sollicitatie afwijst geeft de sollicitant altijd het recht om te vragen naar de reden van die afwijzing. Of je daar een "eerlijk en oprecht" antwoord op krijgt is een heel ander verhaal. Maar ik kan je wel vertellen dat een cursus nederlandse taal in jouw geval geen kwaad kan, want (het spijt me) als werkgever zou ik daar al van moeten
Het spijt mij dat jij daarover valt!
Gelukkig zijn mijn sollicitatie brieven in correct Nederlands geschreven!!
Toen ik de Topic had geschreven was ik nogal overstuur van de teleurstelling,die ik die middag kreeg!
Graag wil ik meer weten over de screening van schiphol en niet wat jij van mijn schrijven vind!
Ik had liever gehad dat je mening voor je had gehouden en mij een antwoord op de vraag had gegeven.
Maar net als de meeste werkgevers draai jij er ook om heen en begin je over een heel ander onderwerp!
De werkgever heeft mijn niet afgewezen maar wilde mijn in dienst nemen.
Door wij de sollicitatie procedure voort wilde zetten kwamen bij de screening en de formulieren.
Door ik oprecht en eerlijk ben,heb ik eerlijk verteld over mijn rijontzegging en de straf daarvan.
Hierbij heeft de werkgever aangegeven dat het dan niet mogelijk is verder te gaan.