Ik verspil al mijn goede manieren aan de patient, alle slechte manieren reserveer ik voor bestuurders, managers en marginalen werkzaam in de gezondheidszorg.
Even helemaal los van alle inhoudelijke argumenten... Ik ben zelf niet werkzaam in de zorg, dus inhoudelijk kan ik er weinig van vertellen. Wel heb ik het topic al een tijd gevolgd en ik vind jouw houding weinig bijdragen aan een inhoudelijke discussie. Het siert toch juist een manager zich hier 'redelijk kwetsbaar' op te stellen. Daarbij word je persoonlijk uitgenodigd voor een rondleiding en gedachtewisseling waarbij volgens mij de andere partij ook open staat voor kritiek.
De zin die je hierboven neerzet, is echt niet constructief. Sterker, het is behoorlijk beledigend. Het lijkt op keihard roepen dat het allemaal kl*te is, maar bij uitnodiging er aan mee te werken geef je niet thuis.
Nogmaals, inhoudelijk kan ik je niet afvallen of bijstaan, maar puur de vorm waarop je spreekt getuigt van weinig respect.
En dan toch ook inhoudelijk: zijn er regios die dit voorbeeld willen gaan volgen?