0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Als ik te lomp was mijn welgemeend excuses maar in mij opzicht is het lood om oud ijzer. Zeker met uitvraagsystemen als proqa/nts krijgt volgens mij iedereen die een scheet dwars zit een ambu. Dus rijden op een melding doe je dan toch wel. Ook is vaak aan het adres wel te zien of de DIA wat wordt ja of nee. huppel de puppelstraat Ter hoogte van nr 7 kan je donder op zeggen. Ook adressen zonder huisnr zijn meestal gevalletjes op straat en gaat gewoon een ambu naar toe.Ergens in dit topic zijn de cijfers over de gehonoreerde 112 meldingen. in HM is dat 92 % van de gevallen weet ik uit mn hoofd. VWS zijn volgens mij toch altijd?? Of je nou op een post zit of in de stad een boodschapje aan het doen bent of gewoon aan het rijden naar een post of ziekenhuis toe. Soms sta je dan bijna om de hoek van een melding. De andere keer moet je mischien een stukje verder rijden....
Xander @XanderLeidenHet in ontvangst nemen van de prijs maar we doen het natuurlijk voor onze burgers! pic.twitter.com/00IO5JK5U610:34pm · 12 Dec 13
RAV Hollands Midden @ambulancehmRav Hollands Midden wint Don Berghuijs award 2013 voor Directe Inzet Ambulance (DIA). Persbericht volgt.10:46pm · 12 Dec 13pic.twitter.com/a9qrKqkXxA12:20am · 13 Dec 13 Don Berghuijs Award 2013 gewonnen met project DIA wordt opgedragen aan alle medewerkers van MKA en RAVHM: .....spannen we ons samen voor in!7:49am · 13 Dec 13 ·
Jan de Waard @waardzicht@RAVHM met Directe Inzet Ambulance Don Berghuis veiligheidsaward gewonnen. Super trots op medewerkers en organisatie!10:04pm · 12 Dec 13
SGP wil niet wachten met snellere ambulancedienstBARNEVELD - De SGP is niet tevreden met de afwachtende houding van B en W gegeven na vragen over een snellere ambulancedienst.De SGP wilde de resultaten van een proef met een snellere ambulancedienst in Zuid-Holland direct naar de Vallei vertalen. lees verder
RAV Hollands Midden @ambulancehmRav Hollands Midden wint Don Berghuijs award 2013 voor Directe Inzet Ambulance (DIA). Persbericht volgt.10:46pm · 12 Dec 13
Don Berghuijs Award voor Directe Inzet AmbulanceOp 12 december 2013 overhandigde Minister Opstelten in Tilburg de Don Berghuis Award aan de Regionale Ambulancevoorziening Hollands Midden voor het in februari 2013 gestarte project Directe Inzet Ambulance.Deze prestigieuze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de hulpverlenende instantie die een vernieuwend idee heeft waarmee de veiligheid van de burger wordt vergroot.Als Award winnende regio zal de Veiligheidsregio Hollands Midden optreden als gastheer voor de uitreiking in 2014.Op 18 februari 2013 is de Regionale Ambulancevoorziening Hollands Midden als eerste in Nederland gestart om bij elke burger-112-melding die binnenkomt op de Meldkamer Ambulancezorg Hollands Midden , direct nadat het adres van het noodgeval is vastgesteld, een ambulance te alarmeren en in te zetten.Dit noemen we Directe Inzet Ambulance, afgekort tot DIA.Door deze nieuwe werkwijze heeft de Regionale Ambulancevoorziening Hollands Midden gemiddeld 1 ¾ minuut tijdswinst kunnen boeken bij het bereiken van de patiënt in nood.Het aantal patiënten in nood dat de RAV Hollands Midden binnen de bij reanimatie kritieke periode van 6 minuten bereikt, is inmiddels verdubbeld.Op 12 december 2013 is de Don Berghuis-Award tijdens het jaarlijkse Captains-Diner van het Blomberg Instituut in ontvangst genomen uit handen van minister Opstelten van Veiligheid en Justitie.http://ravhm.nl/