Berichtgeving i.v.m. waarschuwing extreem weer (ijzel) - 14-02-2013

Auteur Topic: Berichtgeving i.v.m. waarschuwing extreem weer (ijzel) - 14-02-2013  (gelezen 10000 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #50 Gepost op: 14 februari 2013, 23:44:48
Dit zijn inderdaad van die minder aantrekkelijke dagen om te werken zeker als men het dan ook nog eens verdomd om zich naar de omstandigheden aan te passen maar gelukkig heb je het overleeft en dat is toch wel het belangrijkste.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #51 Gepost op: 15 februari 2013, 00:46:25
Inventieve oplossing !

Redactie Regio15.nl ‏@regio15
De politie rijdt inmiddels met 4 wiel aangedreven strandjeeps op de snelweg ivm de gladheid

Tsja, het heeft alleen nul komma nul meerwaarde om met een jeep te gaan rijden. ijs is ijs... Een 4x4 voertuig heeft enkel nut bij centimeters sneeuw, anders niet.... Mijn ervaring is, zeker de laatste tijd, dat je met een Touran met winterbanden beter kunt rijden dan in een grote, zware 4x4. Tenzij er 8 centimeter of meer sneeuw valt natuurlijk  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #52 Gepost op: 15 februari 2013, 00:50:33
Toen ik dat verhaal over die Jeeps las, dacht ik eigenlijk aan iets totaal anders ( domme aanname, alvast mijn excuses...).

Ik dacht namelijk aan blokrijden.

A.i.: Jeep op de rijksweg, blauw op en vervolgens rustig met een gangetje van 50 over de weg rijden met de matrix achterop op met de tekst: NIET INHALEN! of zoiets.