Led balken!!!

Auteur Topic: Led balken!!!  (gelezen 8268 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Terry Rob

• Gast
Gepost op: 12 januari 2005, 18:04:32
Beste lezers.

Ik heb gehoord dat de politie en Ambulance nieuwe lichtbalken krijgen. De Lichtbalken die er nu opzitten gaan allemaal weg. En worden vervangen door knipper balken. Weet iemand hier meer van  :o

7194

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2005, 18:08:45
Het lijkt me erg stug dat alles wordt vervangen. Kost een beetje veel geld vind je niet  ;) Wat je wel vaker ziet is dat de nieuwe voertuigen worden uitgerust met leds. En deze zijn inderdaad een stuk zichtbaarder.

Terry Rob

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2005, 18:18:24
Goed. ok ik ken eetje die heeft een hele lichtbalk meegekregen die vervangen moest worden.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2005, 18:19:32
Goed. ok ik ken eetje die heeft een hele lichtbalk meegekregen die vervangen moest worden.

Ja die ken ik ook, toch Terry  :P. En ik weet niet hoe je erbij komt dat de ambulance nieuwe balken krijgt??? Netzoals de andere informatie op je site daar weet ik nooit hoe je er bij komt.

paul_hartog

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2005, 19:01:12
led balken worden steeds meer in trek inderdaad.
erg mooi en zeer fel aan de ogen.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2005, 19:02:44
voor politie ben ik er tegen (stukje herkenbaarheid gaat weg) voor ambulance ben ik er voor (eerder zichtbaar en natuurlijk de wagenkleur heeft herkenbaarheid zat)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Marten

• Forum gebruiker
  • Modelbouwer ût Fryslân ;D
    • Modelauto1/87
Reactie #6 Gepost op: 12 januari 2005, 22:01:49
voor politie ben ik er tegen (stukje herkenbaarheid gaat weg)

Bang dat je ze niet meer op tijd ziet ? :D

zwaailampmaker

• Senior gebruiker
  • R & D- OGS
Reactie #7 Gepost op: 12 januari 2005, 22:50:41
Terry, helemaal niets van bekend, de keuze is nog steeds aan de dienst en de keuze is vrij.

groeten.
Nemo me impune lacessit

Terry Rob

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 13 januari 2005, 15:55:43
Dan vind ik het maar een beetje raar van die Robin. Hij heeft tegen mijn gezecht dat de lichtbalken werden weggegooit. En nieuwe knipperlampen krijgen.  :o

Raaar raaar  :(

Robin Hundman

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 13 januari 2005, 16:23:05
>:( :-\, nou dan moet je maar eens beter naar die Robin luisteren. Ik heb alleen gezegt dat de nieuwe Opel Zafira's nieuwe Led-balken krijgen. En dan moet je niet gaan verzinnen dat ze een of andere nieuwe knipperlampen krijgen. En nogmaals ik weet niet hoe je er bij komt dat de ambulance nieuwe lichtbalken krijgen. Dit is zeker weer uit je duim gezogen? Netzoals die persoon die van de week volgens JOU naar het ziekenhuis moest gebrachtworden terwijl ze een Hulpverlening ter plaatse hadden. Dus die Robin weet er helemaal niks, van alleen dat de nieuwe Opel Zafira's van NHN nieuwe led-balken krijgen dus. En er wordt helemaal niets weggegooit.

Groetjes van die Robin  >:(.