Op stap met ambulance?

Auteur Topic: Op stap met ambulance?  (gelezen 6435 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2013, 19:05:12
Ik wil best wat vragen beantwoorden. Stuur maar een PB
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Selin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #11 Gepost op: 19 maart 2013, 14:57:56
Ik wil best wat vragen beantwoorden. Stuur maar een PB
Yes heel leuk! Ik ga uitzoeken hoe een privé bericht sturen werkt, en dan krijg je 'm, haha. :)


guest14264

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2013, 15:02:26
Yes heel leuk! Ik ga uitzoeken hoe een privé bericht sturen werkt, en dan krijg je 'm, haha. :)

Aan de linkerkant (althans via forum, niet via een app) staat onder de naam/foto/beschrijving een icoontje met een mailbox en een paarsicoontje met PM.
Druk op PM ;-)


Selin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2013, 17:17:32
Aan de linkerkant (althans via forum, niet via een app) staat onder de naam/foto/beschrijving een icoontje met een mailbox en een paarsicoontje met PM.
Druk op PM ;-)
Jaaaaa gelukt, dankje!


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #14 Gepost op: 19 maart 2013, 17:32:28
Hoi Selin, als ik het zo lees doe jij het beetje de opleiding welke ik gevolgd heb in utrecht aan de HU. Dan misschien een tip waarna je zelf kan kijken wat jullie ermee doen. Maar zoals gezegd bestaan er voor de 3 bekende hulpdiensten al aardig wat bladen en is er ook veel aandacht daarvoor. Misschien kunnen jullie eens buiten de begaande paden gaan en ook aandacht geven aan de minder bekende hulpdiensten (reddingsbrigade, KNRM, Kustwacht, de weginspecteurs etc etc etc). In ieder geval succes met jullie project.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #15 Gepost op: 20 maart 2013, 11:13:17
Zeker!
De blauw-lichtbrigades ambu politie en brandweer worden nogal eens uitgelicht, terwijl er inderdaad nog zoveel meer leuke disciplines zijn!
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #16 Gepost op: 6 augustus 2013, 14:03:32
Is het nog wat geworden?
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge