GRIP 1 Zeer grote brand (polyester boot op scheepswerf) Slotweg - Egmond Aan Den Hoef 05-03-2013

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (polyester boot op scheepswerf) Slotweg - Egmond Aan Den Hoef 05-03-2013  (gelezen 8152 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.



ademajp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Na het laatste bericht (door Live geplaatst), vraag ik me af, wat moet je doen als er verbrand materiaal bijvoorbeeld bij je in de tuin ligt.
Is het zo, dat je het gewoon zelf kunt opvegen om in de vuilniston te gooien, of moet je ook daar nog mee oppassen?
erg simpel laten liggen want er word gesproken over mogelijk asbest dus ten alle tijden bij branden alles laten liggen en gemeente bellen


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Rob Hoogland ‏@RHoogland
Columnist De Telegraaf (daily)

Zeven jaar werkte hij aan zijn boot. Bijna was hij klaar. En toen dit, hedenochtend in Egmond aan den Hoef. http://via.me/-a8eyk3o
11:31 a.m. - Mar 5, 2013
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Weet iemand nou wat brand, alleen de boot of ook een boerderij?

Rob Hoogland ‏@RHoogland
Columnist De Telegraaf (daily)

@woeiii Zo te zien hebben ze de panden eromheen kunnen redden. Inclusief het oudste pand van Egmond (voormalige bibliotheek uit 15 zoveel).
12:04 p.m. - Mar 5, 2013
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Wijkagent Bauke ‏@bauke_vandijk
Bauke van Dijk, wijkagent in De Egmonden, gemeente Bergen.

Brand in #Egmond ad Hoef. Volg svp aanwijzingen wegafzetting #brandweer op!!! pic.twitter.com/T63dFtGyQq


12:08 p.m. - Mar 5, 2013
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
112EGMMOD ‏@112EGMMOD

Hoera, scheepsbrand Egmond lijkt onder controle! Schuur met inhoud en boot verwoest, maar oudste pand van het dorp gered! Goed werk mannen!
12:07 p.m. - Mar 5, 2013 ·
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Maurice Amoureus ‏@AmoureusMedia

Oorzaak van de brand is werkzaamheden aan de boot. Boot en schuur met daarin 2 auto's verwoest. #Egmond
12:06 PM - Mar 5, 2013
Samen sterk in de hulpverlening!


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Veiligheidsregio NHN @vrnhn
#scheepsbrand #Egmond a\d hoef #slotweg schip in aanbouw. Geen gewonden, brand onder controle, geen uitbreiding
pic.twitter.com/jvelov8S2Z


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Veiligheidsregio NHN ‏@vrnhn

#scheepsbrand #Egmond a\d hoef #slotweg 3 bluseenheden behouden monumentaal pand en woning. Veel rook ontwikkeling. Advies blijf uit de rook
12:18 PM - Mar 5, 2013
Samen sterk in de hulpverlening!


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Na het laatste bericht (door Live geplaatst), vraag ik me af, wat moet je doen als er verbrand materiaal bijvoorbeeld bij je in de tuin ligt.
Is het zo, dat je het gewoon zelf kunt opvegen om in de vuilniston te gooien, of moet je ook daar nog mee oppassen?

Je kunt het laten liggen tot dat de gemeente tijd heeft om het op te ruimen, of het zelf met handschoenen en mondkapje verzamelen en in een plastic vuilniszak doen.