Ben erg benieuwd naar het onderzoek, heb e.e.a zelf onderzocht, echter blijven er bij mij steeds meer vragen komen.
Dit is een overzichtelijkere foto van het kruispunt, gezien vanuit de richting dat de politiewagen is gekomen.
https://maps.google.nl/maps?q=Noord+brabantlaan&hl=nl&ll=51.438902,5.432171&spn=0.005009,0.009645&sll=51.456232,5.474844&sspn=0.160232,0.308647&t=h&hnear=Noord+Brabantlaan,+Eindhoven,+Noord-Brabant&z=17&layer=c&cbll=51.438827,5.432023&panoid=HiQitTYGtA15VFhzwhWeaQ&cbp=12,257.98,,0,4.43Zo vraag ik me af hoe het nou zit met de snelheid, wat ik hoor is dat het slachtoffer bij (vanaf de maps foto) het 2de oversteekpunt is overgestoken, dit wil zeggen dat ze ruim 10 meter verderop is beland en de scooter dus op de weg terecht is gekomen. Nu kan dat natuurlijk gebeuren maar ik vind de schade aan het voertuig minder lijken. Heb bij lage snelheden toch meer schade gezien.
Ook gaat het verhaal rond dat de voertuigen van het AT, daadwerkelijk afremde maar dat de laatste van de rij dus wel met hoge snelheid over het kruispunt ging, omdat deze vermoedelijk dacht dat het kruispunt al veilig was, dit is ook het betreffend voertuig wat betrokken is geraakt. Nu is in deze situatie niet duidelijk wat de afstand was tussen de voertuigen maar de afstand was groot genoeg volgens de bronnen dat het SO dacht er tussen te kunnen.
Mij is wel duidelijk geworden waar het SO naar toe ging en wat haar achtergrond is, helaas is het ook duidelijk geworden dat ik haar ook indirect kende vanuit mijn vrienden kring (verjaardagen etc)