Nee, beslist niet! Ik heb mijn diploma in 1998 gehaald, ik behoor dus tot de oudere generatie. Ik ga er juist genuanceerd mee om omdat ik mij intereseer voor mijn vak. Ik lees ook de onderzoeken, ik probeer ook verdieping te zoeken ondanks mijn lange staat van dienst ( of misschien juist daarom..) HH, ik had beter verwacht dan zo'n generaliserende opmerking!
CM
Sorry! Niet zo bedoeld!!!!!!
Ik snap hem wel hoor, dat je het zo opvat, misschien heb ik me niet helemaal zo gelukkig uitgedrukt..
Ik reken jou gezien je startjaar tot de jongere groep. Ik heb het eigenlijk meer over de generatie die slachtoffers nog gewoon aan een arm en een been uit een auto trokken en nu bijna klaar zijn met werken.
En laat ik voorop stellen: dat is mijn persoonlijke beeld, geschapen door mijn ervaringen, dus ik wil ook zeker niet generaliseren dat elke bijna stoppende ambupleeg zo denkt!!!
Maar ik zie wel met name een jongere ploeg die protocollen steeds meer ter discussie durven stellen, in plaats van ze maar gewoon blind uitvoeren en denken dat er staat wat ze denken wat er staat.... euhm. nou ja... snap je?
Wat ik bedoel is dat het protocol 15.21 wervelkolom indicaties fixatie soms slecht gelezen wordt of slecht geïnterpreteerd wordt. Het stukje dat er sprake moet zijn van enige uitingen of symptomen wordt voor het gemak nogal eens overgeslagen.