Zeer grote brand (drukkerij Royal Sens) Hendrik ter Kuilestraat - Enschede 03-04-2013

Auteur Topic: Zeer grote brand (drukkerij Royal Sens) Hendrik ter Kuilestraat - Enschede 03-04-2013  (gelezen 5226 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Foto PRIO 1 OMS (Bijstand: WTS 2500) (Zeer grote brand) Royal Sens : HENDRIK TER KUILESTRAAT 200 7547SK : ENSCHEDE pic.twitter.com/xlzha99pgp
@112oldenzaal
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


cornevdijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,777
112Oldenzaal‏@112oldenzaal1m
Zeer grote brand bij verpakkingsbedrijf Royal Sens Enschede pic.twitter.com/6svSXGLtsL
 [URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?i


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
p2kflex
20:56:17 03-04-13GROUP-1PRIO 2 HERBEZETTING(Bijstand: WTS 2500) (Zeer grote brand) Royal Sens : HENDRIK TER KUILESTRAAT 200 7547SK : ENSCHEDE
ZGB0605905BRW Twente (Hengelo Noord) (Besturing Kazerne)
ZGB0603244BRW Twente (Hengelo Noord) (Blusploeg 4)
ZGB0605310BRW Veiligheidsregio Twente (Monitorcode)


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


moon7x4

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Ik zit zelf 1 straat verder op en ben aan het werk precies onder de rook wolk. Iemand enig idee hoe ik te weten kom of er inderdaad
giftige stoffen vrij komen?
Alvast bedankt voor de info.  :)


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Ik zit zelf 1 straat verder op en ben aan het werk precies onder de rook wolk. Iemand enig idee hoe ik te weten kom of er inderdaad
giftige stoffen vrij komen?
Alvast bedankt voor de info.  :)

Het is uiteraard altijd verstandig om uit de rook te blijven. Ik denk ook niet dat er op dit moment al gegevens worden vrijgegeven, waarin melding wordt gemaakt van gevaarlijke concentraties.
Als je binnen zit, sluit dan ramen en deuren en schakel ook de ventilatie uit. Ben je buiten, ga dan naar binnen en sluit ramen, deuren en schakel ventilatie uit.


moon7x4

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Super, bedankt voor je reactie. Ik kan hier inderdaad niet weg, zit op een meldkamer. Heb mijn airco systeem uitgezet. Begint al flink af te koelen nu.  :-\


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Super, bedankt voor je reactie. Ik kan hier inderdaad niet weg, zit op een meldkamer. Heb mijn airco systeem uitgezet. Begint al flink af te koelen nu.  :-\

Brandweer Twente meldt net via hun Twitter-account dat er bij de brand geen gevaarlijke concentraties giftige stoffen zijn vrijgekomen.
Ik hoop dat je het wat warmer kunt krijgen alwaar je zit, succes in ieder geval.


moon7x4

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Dank je. Heel veel thee denk ik dan maar.  ;)


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
http://www.nu.nl/binnenland/3388600/brand-in-drukkerij-enschede.html

Brand in drukkerij Enschede
Bij drukkerij Royal Sens in Enschede woedt woensdagavond een zeer grote brand.
 
De brandweer is met groot materieel uitgerukt naar het bedrijfspand aan de Hendrik ter Kuilestraat.

De brandweer reageerde op een automatische brandmelding. Bij aankomst sloegen de vlammen het dak uit. De rookontwikkeling is groot. Om na te gaan of er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen worden metingen verricht.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV