Wat een onzin over het moeten aanpassen van rioolstelsels omdat ze langs het spoor liggen. Dit komt uit de koker van een ingenieursbureau dat graag wat meer werk wil hebben. De belastingbetaler draait er voor op.
De realiteit is dat er riolering ligt en dat daar giftige stoffen in kunnen komen. Je kunt het riool wel aanpassen, maar die stoffen komen er toch wel in. Je moet het meer zoeken in een calamiteitenplan voor de riolering en bewustwording bij de hulpdiensten.
Tja en dan hebben we een gescheiden riool.... hemelwater, en daarmee bluswater, komt in een andere buis dan afval water hoera hoera hoera de chemische dampen komen niet via de WC pot en doucheput in mijn huis dat is een hele opluchting. Dan ga ik mijn boodschappen halen en donder bij de eerste de beste straatkolk van mijn stokkie.
En Gaston wat heeft Arcadis hiermee gewonnen.... en hoop werk en nog meer euro's en verder nul komma niks.
Het enige verschil is dat je geen overledenen hoeft te zoeken in woningen en bedrijven maar dat je ze eenvoudig op straat kan inladen......
Ik denk diploma innemen van die meneer en een cursus putje scheppen