Nijmeegse Vierdaagse 2013

Auteur Topic: Nijmeegse Vierdaagse 2013  (gelezen 7298 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

patrickaap

• Persfotograaf en redacteur bij GelreNieuws
  • Forum gebruiker
    • Patrick Apenhorst Fotografie
Gepost op: 9 mei 2013, 18:55:19
Wie gaan er allemaal weer mee doen met de hulpverlening voor de Nijmeegse Vierdaagse 2013? Wat voor een functie ga je vervullen en voor hoeveel dagen?

Ik zelf ook, voor de eerste keer. Ben erg benieuwd hoe het verloopt, die 3 dagen waarvoor ik mij heb opgegeven. En dan voor de Eerste Hulp en het blaren prikken. Er zou zo iets bestaan dat rouleert, dus ene dag blaren prikken, andere dag op Eerste Hulp post staan etc, heb ik me laten vertellen. Ook zou ik nog een cursus krijgen voor het blaren prikken, het weekend voordat de hulpverlening start.

Persfotograaf en webredacteur van onder andere de website http://www.gelrenieuws.nl/. Check ook mijn eigen website: https://apenhorst-fotografie.nl/

Danny V

• Reddingsbrigade instructeur OW
  • Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2013, 19:01:49
Je moet zeker lid zijn van een NRK of EHBO vereniging om ingezet te worden voor de nijmeegse? Lijkt me wel leuk om te doen maar heb het er niet voor over om dat ook nog eens lid te moeten worden van het NRK of een EHBO vereniging.

RemRoof

• docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2013, 19:29:48
Je moet zeker lid zijn van een NRK of EHBO vereniging om ingezet te worden voor de nijmeegse? Lijkt me wel leuk om te doen maar heb het er niet voor over om dat ook nog eens lid te moeten worden van het NRK of een EHBO vereniging.

Het is niet nodig om lid te zijn. Een EHBO-diploma met aantekening wandelletsel is voldoende om blaren te prikken. Verder worden er ook vele ondersteunende taken uitgevoerd door de vrijwilligers. In beide gevallen ben je dan projectvrijwilliger.

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.

V16.01

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2013, 19:32:43
Ben er dit jaar ook weer bij. 9e jaar voor mij en 2e keer als coordinator eerste hulp.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente

thom b

• Junior gebruiker
  • **
  • Student HBO-V en anesthesiemedewerker i.o.
Reactie #4 Gepost op: 9 mei 2013, 19:48:07
ik ga voor de eerste keer en 3 dagen alleen eerste hulp

sb79

• NHT hollands midden
  • Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2013, 16:45:19
ik ga voor de 6e keer en dan voor de vierdaagse FEESTEN

Koekerdt

• Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2013, 22:00:42
Bij ons is er via de afdeling gevraagd wie er willen en kunnen. Ik heb aangegeven de hele week te kunnen, maar ik ben niet zo van het priegelen aan voeten enzo (heb ook geen aantekening wandelletsel). Ben dus benieuwd wat het wordt.
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid

BommelDing

• Eerste hulpverlener, ex-SIGMA-lid
  • Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 17 mei 2013, 12:44:57
Dit jaar voor het eerst erbij, bij de feesten.

broeder1986

• verpleegkundige acute psychiatrische opname afdeling
  • Forum gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 27 mei 2013, 06:00:01
dit jaar mijn 6e jaar dat ik bij een particuliere verzorgingspost sta. Dit jaar als verpleegkundige, medisch eindverantwoordelijke, chauffeur en blarenprikker. Kortom druk genoeg!!
groetjes Broeder1986 -(psychiatrisch) verpleegkundige -Apirant Manschap A. VNOG -evenementen verkeersregelaar - Event Security Officer

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #9 Gepost op: 28 mei 2013, 15:34:14
Ik sla even een jaartje over. Al zal ik de feesten wel missen hoor. Misschien dat ik even een avondje kom aanwaaien.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie