SEHSO opleiding

Auteur Topic: SEHSO opleiding  (gelezen 3765 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

miv

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 6 mei 2005, 12:18:44
Het is verder niet het probleem of het een makkelijker is of moeilijker, ik dacht dat een sehso diploma er wat dieper op in gaat dan alleen standaard ehbo, bij sehso zit ook aed gebruik , en beademingsmasker en zo, alleen sehso kost 750 ex btw, en je moet 2x per jaar herhaling 90 euro, en 1 x in de 5 jaar opniew op voor 300 euro, misschien heb ik mij daar doorlaten misleiden, dat sehso veel professioneler is dan ehbo?


helm

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 8 mei 2005, 17:52:27
Het is verder niet het probleem of het een makkelijker is of moeilijker, ik dacht dat een sehso diploma er wat dieper op in gaat dan alleen standaard ehbo
Klopt helemaal, je wordt all-round hulpverlener! Hulp aan babies, kleuters, volwassenen, drenkelingen, zwangeren, BLS, AED, defibrilleren, CPREzy, maskerbeademing, verbandtechnieken, acute ziektebeelden, ongevalllen, noem maar op. Als je slaagt ontvang je een officieel certificaat van vakbekwaamheid dat internationaal geldig is. Ambulance-chauffeurs hebben geen plicht tot nascholen, die hebben nl. echte werkervaring. Ze moeten wel de theorietesten doen om het certificaat geldig te houden. Als je nog meer wilt weten mail of bel je mij maar.


miv

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 8 mei 2005, 17:55:53
bedankt voor dit ZEER DUIDELIJK antwoord, het is denk ik nu wel duidelijk wat sehso eigenlijk is, in vergelijking met gewoon ehbo. als je het nu zo vergelijkt, is """gewone"""ehbo maar een heel klein iets,