Operationele Visser type 4 ambulance's in Nederland.

Auteur Topic: Operationele Visser type 4 ambulance's in Nederland.  (gelezen 50206 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 14 maart 2005, 15:02:34
Ger@rd heb je enig idee in welk gebied die ongeveer gaat rijden??

(PS. wie zou hem het eerst op de foto hebben ;) )
Die wedstrijd ga ik met je aan  :P

Gezien het hoge cijfer 091"50" zal hij omgeving Woerden gaan rijden denk ik. Maar ik weet het niet zeker.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #71 Gepost op: 14 maart 2005, 15:27:39
Die wedstrijd ga ik met je aan  :P

Gezien het hoge cijfer 091"50" zal hij omgeving Woerden gaan rijden denk ik. Maar ik weet het niet zeker.

Nou, Gerard dan kan je weer de posten af met je auto  ;). En Gerard of Firechief, of je de foto dan even wil plaatsen, ik ben benieuwd  ;).

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #72 Gepost op: 14 maart 2005, 15:31:36
't was meer een stimulance voor Ger@rd om snel een foto te hebben ;)

De kans is namelijk wel erg groot dat Ger@rd hem als eerste op de foto heeft. maakt niet uit, hij is van de ambulance (voor mij maar een bijzaak :P)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #73 Gepost op: 14 maart 2005, 16:52:27
't was meer een stimulance voor Ger@rd om snel een foto te hebben ;)

De kans is namelijk wel erg groot dat Ger@rd hem als eerste op de foto heeft. maakt niet uit, hij is van de ambulance (voor mij maar een bijzaak :P)
brandweervoertuigen zijn toch veel mooier dan die gele kanaries op 4 wielen  ;) ;D ;D ;D

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #74 Gepost op: 14 maart 2005, 16:57:05
brandweervoertuigen zijn toch veel mooier dan die gele kanaries op 4 wielen  ;) ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

8)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #75 Gepost op: 14 maart 2005, 17:04:44
brandweervoertuigen zijn toch veel mooier dan die gele kanaries op 4 wielen  ;) ;D ;D ;D
Persoonlijke mening en vanuit jou optiek flink bevooroordeeld  ;D :P

Christian

• Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 14 maart 2005, 22:42:29
Als ik de nieuwe ambu onder A1 kan filmen, zal ik het doen en mogen jullie 'm bekijken! ;)

Christian

FP924

• Senior gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 17 maart 2005, 20:09:58
Zojuist heb ik hem wederom mogen bewonderen tijdens een spoedvervoer naar Goes, en ik blijf het zeggen, hij is echt mooi. Zag hem overigens van een behoorlijk eind ver aankomen dus met de lampen is echt niks mis  ;) Jammer dat ik geen videocamera heb, anders hadden jullie hem ook kunnen bewonderen.. maarja je kan niet alles hebben  ;D

Christian

• Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #78 Gepost op: 29 maart 2005, 12:38:45
Gisterenmiddag heb ik de ambulance gefilmd terwijl hij met toeters en bellen reed! Het was echt toppie!
Als je belaengstelling hebt, mail me dan! --> cvdweele@xs4all.nl  Geen PBtjes en niet naar m'n Hotmailaccount. ;)
Filmpje is zo'n 5 MB, dus zorg voor voldoende ruimte. Misschien komt 'ie ook nog wel op HVZeeland voor de mensen met weinig MBtjes. ;D

Christian

FP924

• Senior gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 29 maart 2005, 12:51:45
Gisterenmiddag heb ik de ambulance gefilmd terwijl hij met toeters en bellen reed! Het was echt toppie!
Als je belaengstelling hebt, mail me dan! --> cvdweele@xs4all.nl  Geen PBtjes en niet naar m'n Hotmailaccount. ;)
Filmpje is zo'n 5 MB, dus zorg voor voldoende ruimte. Misschien komt 'ie ook nog wel op HVZeeland voor de mensen met weinig MBtjes. ;D

Christian

Kan je hem ook niet even online zetten? Met www.rapidshare.de bijvoorbeeld ( uploaden tot 30 MB )? Dan kunnen ook de mensen zonder veel MB'tjes hem bekijken  :P