Tja, je kan heel veel schrijven, maar ik snap nog steeds de rol van een OVD-M niet. Ik zal wel gek zijn, maar met mij zijn er volgens mij wel meer. Ik lees wat vage voorbeelden waar niet verder op in gegaan mag worden, iets over aanrijdingen van dienstvoertuigen waarin deze OVD een rol zou moeten spelen..? En het feit dat ze mogelijk uitgenodigd kunnen worden in het Copi. Maar ik kan me echt niet voorstellen waarvoor dat zou moeten zijn.
Tot slot lees ik heel veel vaak het woord "kan" terug in je berichten. Ze kunnen worden ingezet ja, maar zijn daar concrete afspraken over gemaakt? Of is dat gewoon iets wat men bedacht heeft maar wat nergens officieel geregeld is.
Je roept continu dat wij verkeerd gissen maar zolang jij niet in gaat op de vragen die leden stellen maar vaag blijft doen over klanten, over inzetten enzovoort dan moeten wij wel aannamens maken aangezien er geen informatie gegeven wordt.
Menig bedrijf is trots op de klanten die ze hebben. Jij blijft er continu vaag over, zegt dat Sanquin niet je enige klant is maar wie zijn er nog meer en wat is hun belang bij vervoer met toeters en bellen? En hoe is dat juridisch geregeld?
Hoe vaak zet Sanquin jullie in en hoe vaak is dat onder A1?
Wat is nut nu van een OVD-M. Hoe vaak is die nodig, wat is zijn taakstelling precies? In welke gevallen komt die ter plaatse?
Ik heb nu al een aantal maal uitgelegd wat de functie is van een OVD, volgens mij is dat vrij helder en duidelijk. Dat andere leden hier spannende verhalen bij gaan verzinnen en mijn woorden verdraaien, dan kan ik weinig aan doen.
In onze branche roepen we nou eenmaal niet van de daken voor wie we rijden, en dat is ons goed recht. Dat is interne informatie en gaan we niet op een forum delen.
Sanquin zet ons duizenden keren per jaar in (Ja ik weet het, zal wel weer als vaag worden opgevat) waarvan ongeveer 15% voor A1-ritten.
Ik heb een rondje gebeld met een aantal mensen van het Radboud ziekenhuis. Niemand heeft ooit van MET-R gehoord. De transplantatie-/orgaantransporten worden uitgevoerd door de Nijmeegse Taxi Centrale (onderaannemer van Witte Kruis). Volgens diverse mensen is het Sanquin die bloed komt brengen of ophalen om naar andere ziekenhuizen te brengen.
Op de website van MET-R staat de vestiging Nijmegen (zonder adresvermelding). De vestiging stelt niet heel veel voor, het is De Savornin Lohmanstraat 26 in Nijmegen (een woonhuis).
Zucht, 024. Mij heb je niet horen zeggen dat wij in opdracht van het Radboud rijden. Je blijft aannames maken die nergens op gebaseerd zijn.
Blijf aannames maken, gissen en ongefundeerde verbanden leggen die er niet zijn, ik ben er klaar mee.