0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Een officier van een taxibedrijf heeft geen enkele expertise, iedere politieman, brandweerman of ambulanceman weet ook wel hoe je auto moet rijden of de sirene aanzet.
Eens. Daarbij geeft de titel "officier" ook gelijk een soort hiërarchische positie aan. Ik denk dat wanneer een aspirant-agent aangeeft dat de auto met schade aan de zijkant van de weg geparkeerd moet worden en de OvD-METR het daar niet mee eens is de laatstgenoemde aan het kortste eind trekt.
Zit te denken om OvD-V op mijn auto te zetten.....suggesties voor lettertype en grootte
Sorry jongens, ik ken me een situatie bedenken (waar ik verder niet over uit ga weiden, maar Caprice weet dat ook) dat de(eventueel aspirant) agent, WIS ect toch echt zal moeten wachten op de "coördinator" van Met-R
Eens. Daarbij geeft de titel "officier" ook gelijk een soort hiërarchische positie aan.
In veel gebieden zijn er extra OvD's beschikbaar die ook regelmatig in het CoPI mee-oefenen: de OvD-Rail, OvD-Haven of OvD-Defensie bijvoorbeeld. Wat mij betreft hebben alle kleinere en minder bij crisisbeheersing betrokken partijen gewoon liaisons die eventueel deel kunnen nemen aan het CoPI-overleg.