hoi marno
(In acute situaties ligt dit natuurlijk helemaal anders, maar dat is maar een klein gedeelte van de patiënten. )
ik leg het mischien ook verkeerd uit ik bedoel ook bij acute situaties dat sommige artsen je niet mee willen dat stuit mij op mijn borst het zal maar familie van je zijn en terwijl hij hulp heb vertikt hij het om die erbij te roepen dat vind ik een slechte zaak maar als er agressie in het spel is dan sturen ze als eerste naar binnen.
en theo jij bent voorzitter geworden van een platform bij het cnv en de onderhandelingen beginnen pas volgend jaar weer waarom pik je dat je moet voor ons opkomen en zeggen deze maand wil ik een gesprek voor mijn hapchauffeurs anders komen er akties klaar uit je zij toch ook geen woorden maar daden.of is dit toch een spel tussen de werkgevers en cnv.je laat je toch niet de les lezen pak ze aan wij willen een eigen cao en erkenning voor hapchauffeurs zolang cnv dat niet doet waarom zal ik lid worden van zo een bond als ze het nu al laten afweten. een jaar is te lang laat maar eerst eens wat zien met het cnv of hebben ze ons al verkocht??
ben benieuwd wat jullie er allemaal van vind en vooral peter.
groetjes wendy