Opleiding Bevoegd Verkeersregelaar deels voltooid,wat mag ik wel en wat niet?(verkeersregelaarshesje

Auteur Topic: Opleiding Bevoegd Verkeersregelaar deels voltooid,wat mag ik wel en wat niet?(verkeersregelaarshesje  (gelezen 5026 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Ik zie geen naam of link naar directe personen dus zie persoonlijk het probleem niet. We discussiėren hier regelmatig over medische zaken etc.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

Manon

• Junior gebruiker
  • **
Iemand wordt door het UWV niet zomaar volledig arbeidsongeschikt verklaard......

Niet geschikt om deel te nemen aan het arbeidsproces, maar wel geschikt voor vrijwilligerswerk
een paar uur per week, anders is het te zwaar?

Manon

• Junior gebruiker
  • **
Citaat van: Bert65 link=msg=1179846 date=1372705819
Ik ken ook iemand met Borderline. Zij werkt al jaren op een belangrijke plek in de gezondheidszorg. Ik snap niet wat het probleem zou zijn om mee samen te werken..

Jouw collega is dus niet volledig afgekeurd, wat hier dus wel het geval is.

Manon

• Junior gebruiker
  • **
Citaat van: zwelgje link=msg=1179947 date=1372714474
Ben ik de enigste die het vreemd vindt om zomaar over iemands medische toestand te discussiėren, op een openbaar forum?

Daarom zet ik niets herkenbaars neer.
Daardoor ga ik niet dieper in op vragen over ziekenhuisopnames/zelfmoord/zelfbeschadiging etc.

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: Manon link=msg=1179986 date=1372732686
Daarom zet ik niets herkenbaars neer.
Daardoor ga ik niet dieper in op vragen over ziekenhuisopnames/zelfmoord/zelfbeschadiging etc.

Vandaar dat ik ook zeg daar is geen antwoord op te geven. Info is me te summier. Afgekeurd worden op BPS gebeurt niet zo maar. 8 op de 10 borderliners zitten in een normaal werkproces. Als je afgekeurd bent op BPS zijn er vaak ook nog andere zaken die een rol spelen. Als je nog vragen hebt etc mag je me een PM sturen.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.