0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Akkoord dat dat niet altijd meteen bij de hand is maar hadden ze dat dier daar even laten rondlopen, ik denk dat er niet veel gebeurd zou zijn.
Om dan weer meteen te gaan zeuren over 'triggerhappy' amerikanen slaat totaal nergens op. Een belg/duitser/hollander had op dat punt precies hetzelfde gedaan. Hetzelfde geldt voor het aantal kogels.
Waarop is die uitspraak gebaseerd? Ik ben het van uit eigen ervaring daar niet mee eens. Ik zie in dat filmpje veel drukdoenerij en paniek met dan nog eens een agent die zonder handschoenen dat dier benadert en nogal heftig terugtrekt wanneer de hond zich op hem focust. Ideaal om zo een gedrag uit te lokken.
De meeste Amerikanen zijn in mijn ogen triggerhappy, maar dat is een andere discussie. Ook laat onderstaande video zien dat gelukkig niet iedere agent zoveel kogels gebruikt.Kan als schokkend worden ervaren!Police Shoots Dog Who Defended Homeless Friend Who Had A Seizure!WizKhalifaVideo
De meeste Amerikanen zijn in mijn ogen triggerhappy, maar dat is een andere discussie. Ook laat onderstaande video zien dat gelukkig niet iedere agent zoveel kogels gebruikt.
Dan ziet het er maar niet sierlijk uit. Als het voor het beestje beter is moet je dat maar doen. Dan ziet het er maar even iets minder mooi uit.