0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
1x6" en 2x4" toevoer.
@_pascal_p_Grote uitslaande brand in boerderij #dalfsen @rtvoost pic.twitter.com/QUu3H5dULJ
en nog twee vieren op het fietspad aan de andere kant van de bomenrij, zie een eerdere foto
Inderdaad. Was niet op de eerdere foto, conclusie op een enkele foto kun je eigenlijk niets baseren.Overigens zijn het wel 4 " en geen 3 " ?
Het zijn mijn eigen foto's ;-)
Jouw foto's geven een goed overzicht van wat er overal via de verdeelstukken naartoe gaat en waarmee.Misschien interessant materiaal voor de brandweer bij een evaluatie van deze brand en als illustraties bij een eventueel rapport en instructiedoeleinden. Werkt makkelijker, sneller dan het maken van schema's en natuurlijk foutloos.Ik denk dat de brandweer hier zeker wel belangstelling voor zal hebben, moeite van het proberen waard als ze zelf niet op het idee mochten komen/alreeds zijn gekomen !
Het ziet er voor mij, als leek, prima uit. Er is geen probleem geweest met de waterwinning. Een flink volle sloot voldeed prima voor de WTS. TS Dalfsen stond er al om de kleinere slangen te vullen.