Politie te water bekogeld

Auteur Topic: Politie te water bekogeld  (gelezen 8063 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Gepost op: 25 juli 2013, 22:31:24
politie boot wil mocro pakken in scheveningen

Waarschuwing: de video bevat aan het einde enkele ernstige verwensingen aan het adres van de politie  :'(

Opvallend voor mij bij dit filmpje is de enorme tolerantie van de agenten, ze pikken wel heel erg veel, bovendien worden vorderingen niet opgevolgd waarmee de agenten ook niets mee doen, op deze manier met je laten sollen moet je niet willen vind ik persoonlijk  >:( :-\


Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


MisterQ

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2013, 22:40:34
Citaat van: pompbediende link=msg=1186225 date=1374784284
politie boot wil mocro pakken in scheveningen

Waarschuwing: de video bevat aan het einde enkele ernstige verwensingen aan het adres van de politie  :'(

MMmm hier was ik terug gegaan hoor. Dat schelden tot daar aan toe maar me bekogelen met voorwerpen.
Meldkamer om assistentie.. alleen 10 aanhoudingen ben je wel ff bezig met typen.. :'(
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.


MisterQ

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2013, 22:44:03
Citaat van: pompbediende link=msg=1186225 date=1374784284
politie boot wil mocro pakken in scheveningen

Waarschuwing: de video bevat aan het einde enkele ernstige verwensingen aan het adres van de politie  :'(

Opvallend voor mij bij dit filmpje is de enorme tolerantie van de agenten, ze pikken wel heel erg veel, bovendien worden vorderingen niet opgevolgd waarmee de agenten ook niets mee doen, op deze manier met je laten sollen moet je niet willen vind ik persoonlijk  >:( :-\

Inderdaad opvallen assistentie vragen. Lange wapenstok mee laten komen en dan aan wal en degene die niet luistert mee. Dit is ernstig irritant gedrag!
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2013, 22:44:33
Citaat van: MisterQ link=msg=1186238 date=1374784834
MMmm hier was ik terug gegaan hoor. Dat schelden tot daar aan toe maar me bekogelen met voorwerpen.
Meldkamer om assistentie.. alleen 10 aanhoudingen ben je wel ff bezig met typen.. :'(
totaal mee eens!  Dit is oa de reden waarom de Nederlandse politie zijn slappe imago niet zal kwijt raken, we incasseren hier echt veel te veel, hier moet men echt hard optreden in mij ogen.  :'(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


MisterQ

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #4 Gepost op: 25 juli 2013, 22:53:00
En volgens mij staat er nog eentje te spugen naar de collega's.
Dat zou voor mij al een reden zijn om keihard op te treden. Als ik ergens een hekel aan heb is dat wel een fluim naar me kop.
 >:( ben niet snel boos maar spugen blegh tis geen lama.
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2013, 22:55:58
Citaat van: MisterQ link=msg=1186246 date=1374785580
En volgens mij staat er nog eentje te spugen naar de collega's.
Dat zou voor mij al een reden zijn om keihard op te treden. Als ik ergens een hekel aan heb is dat wel een fluim naar me kop.
 >:( ben niet snel boos maar spugen blegh tis geen lama.
klopt, dacht het ook te zien, ik vraag me af waarom deze dienders  "met de staart tussen de benen" zo zijn afgedropen van dit tuig  :'( :'(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


MisterQ

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #6 Gepost op: 25 juli 2013, 23:05:42
Citaat van: pompbediende link=msg=1186247 date=1374785758
klopt, dacht het ook te zien, ik vraag me af waarom deze dienders  "met de staart tussen de benen" zo zijn afgedropen van dit tuig  :'( :'(

Geen zin in represailles misschien. Want sluit niet uit dat een optreden hier met geweld gepaard gaat.
En je moet nog maar zien hoe snel je assistentie er is.
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #7 Gepost op: 25 juli 2013, 23:15:19
Citaat van: MisterQ link=msg=1186251 date=1374786342
Geen zin in represailles misschien. Want sluit niet uit dat een optreden hier met geweld gepaard gaat.
En je moet nog maar zien hoe snel je assistentie er is.
Oke dan, als dat de reden zou zijn ( wat ik echt niet hoop ) dan is het wel erg gesteld hoor  :'( :'( :'( :'(  Ik had meer het idee dat men toch niks kon verrichten ( wat moet je ook doen met 2 man in een bootje ) en dat men daarom het hazepad nam  :'(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #8 Gepost op: 25 juli 2013, 23:32:57
Heb wel andere dingen in mijn hoofd voor dit soort lui wat geen normen en waarden heeft maar die zal ik niet noemen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


MisterQ

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #9 Gepost op: 25 juli 2013, 23:54:04
Citaat van: enrico1972 link=msg=1186269 date=1374787977
Heb wel andere dingen in mijn hoofd voor dit soort lui wat geen normen en waarden heeft maar die zal ik niet noemen.

Inderdaad. Trouwens zit na te denken ze noemen ons wel is ''ibahesh'' wat letterlijk insect betekend. Je zou dat als beledigend kunnen ervaren :'(.
Zou iemand hier zijn vingers daar aan branden...? Mijn collega's en ik zitten daar wel is over te denken. Er is nu zo 25/25/50 gedachte 25% zou zijn vingers er aan branden, 25% niet en 50% twijfelt waaronder ik....  :-\
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.