Politie te water bekogeld

Auteur Topic: Politie te water bekogeld  (gelezen 8064 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

zwaailamp

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
  • bijrijder op een gele bus....
Reactie #30 Gepost op: 26 juli 2013, 13:12:18
Maar uiteindelijk is er 1 gast die daar zwemt terwijl dat niet is toegestaan... Wat denk je nu werkelijk uit te halen met een boot?? Dat bedenk je toch als je aan komt varen? En zeker als er 20 opgefokte honden op de kant staan... Vaar er heen vertel waarom het niet mag en dat het gevaarlijk is. Niet luisteren? Vraag collega op de wal ter assistentie, ff wachten tot hij uitgeput is, zal niet zo lang duren in dat koude water.. Geen hulp voorhande, omdraaien en wegwezen. Maar zeker niet vanuit kansloze positie autoritair gaan doen... Je weet toch als diender dat dat niet werkt? Kom op zeg, zwemt een marocaan in het water... Gut gut gut. Heeft er 1 een keer leren zwemmen, is het ook niet goed.
En tuurlijk gooien met stenen is niet ok, maar had makkelijk voorkmen kunnen worden.


MisterQ

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #31 Gepost op: 26 juli 2013, 13:13:52
Citaat van: pompbediende link=msg=1186416 date=1374836956
;D :D Koop jij van die maand nu maar een commode  ;D :D  O0 098uo

Haha ja die gaat er komen hoor. Weekend even voor verkenning doen :) maandag gaat het beginnen op medisch gebied.

Maar niet afwijken he  :D
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 26 juli 2013, 13:35:07
Jammer dat er geen waterwerper op de boot zat, want daar kun je best creatief mee zijn. Wel opvallend dat deze (vul in) wel altijd van alles mogen doen en zeggen, maar zodra men iets over hun zegt is het disciminatie.


MisterQ

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #33 Gepost op: 26 juli 2013, 13:38:11
Citaat van: Sylvester link=msg=1186430 date=1374838507
Jammer dat er geen waterwerper op de boot zat, want daar kun je best creatief mee zijn. Wel opvallend dat deze (vul in) wel altijd van alles mogen doen en zeggen, maar zodra men iets over hun zegt is het disciminatie.
Inderdaad jammer. Misschien dat pompbediende daar wel aan kan komen.. de brandweer heeft ze immers wel :D
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #34 Gepost op: 26 juli 2013, 13:52:45
De politie in Nijmegen is veel stoerder (als ze een 70 jarige vrouw met een duurdere Volvo aan de kant zettten omdat ze geen richting aangeeft bij wisselen van rijstrook). Zelfs de de toevallig passerende motorpolitie die ziet dat de collega-agenten al driftig aan het bekeuren zijn draait de brommer prompt om, waarna hij pontificaal achter het vehicle van de notoire wetsovertreder gaat staan om te voorkomen dat ze vlucht.

Ik denk dat de slappe houding van agenten een Haags probleem is.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #35 Gepost op: 26 juli 2013, 14:19:03
Citaat van: 024 link=msg=1186435 date=1374839565
De politie in Nijmegen is veel stoerder (als ze een 70 jarige vrouw met een duurdere Volvo aan de kant zettten omdat ze geen richting aangeeft bij wisselen van rijstrook). Zelfs de de toevallig passerende motorpolitie die ziet dat de collega-agenten al driftig aan het bekeuren zijn draait de brommer prompt om, waarna hij pontificaal achter het vehicle van de notoire wetsovertreder gaat staan om te voorkomen dat ze vlucht.

Ik denk dat de slappe houding van agenten een Haags probleem is.
Nou sorry 024, maar jou verhaal staat compleet los van deze discussie en heeft eigenlijk als je het aan mij vraagt echt niet met dit topic  te maken. Je kunt agenten van Haaglanden niet apart benoemen denk ik. Het is een landelijk 'probleem' dat er veelal slap wordt opgetreden, dat is niet een probleem van dit korps denk ik  ;) Misschien dat er wat moet veranderen op de politieschool, daar bevind zich de bakermat van het probleem denk ik.
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


richard1074

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #36 Gepost op: 26 juli 2013, 14:27:11
Jongeren bekogelen politie in Scheveningen

Zo'n 30 jongeren hebben gisteren in de Scheveningse haven politieagenten bekogeld met blikjes. De aanstichter, een 16-jarige Hagenaar, is aangehouden, aldus de politie vandaag.

Het incident gebeurde aan het einde van de middag, toen een politieboot voorbijvoer te hoogte van de Westduinweg. De jongeren begonnen met blikjes te gooien en beledigden de politieagenten. Toen meer agenten ter plekke kwamen, konden ze de 16-jarige ondanks zijn verzet aanhouden.

Bron :
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3291554/2012/07/25/Jongeren-bekogelen-politie-in-Scheveningen.dhtml


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #37 Gepost op: 26 juli 2013, 14:28:23
Citaat van: richard1074 link=msg=1186441 date=1374841631
Jongeren bekogelen politie in Scheveningen

Zo'n 30 jongeren hebben gisteren in de Scheveningse haven politieagenten bekogeld met blikjes. De aanstichter, een 16-jarige Hagenaar, is aangehouden, aldus de politie vandaag.

Het incident gebeurde aan het einde van de middag, toen een politieboot voorbijvoer te hoogte van de Westduinweg. De jongeren begonnen met blikjes te gooien en beledigden de politieagenten. Toen meer agenten ter plekke kwamen, konden ze de 16-jarige ondanks zijn verzet aanhouden.

Bron :
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3291554/2012/07/25/Jongeren-bekogelen-politie-in-Scheveningen.dhtml

Hmmm. Welk stukje uit dit nieuwsartikel zie ik niet terug in de video?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #38 Gepost op: 26 juli 2013, 14:46:34
Citaat van: pompbediende link=msg=1186438 date=1374841143
Nou sorry 024, maar jou verhaal staat compleet los van deze discussie en heeft eigenlijk als je het aan mij vraagt echt niet met dit topic  te maken. Je kunt agenten van Haaglanden niet apart benoemen denk ik. Het is een landelijk 'probleem' dat er veelal slap wordt opgetreden, dat is niet een probleem van dit korps denk ik  ;) Misschien dat er wat moet veranderen op de politieschool, daar bevind zich de bakermat van het probleem denk ik.

Dan moet je het niet al te serieus nemen ;). Zo dapper is de politie van Nijmegen ook niet hoor, waarschijnlijk hadden ze hier in Nijmegen het bootje nog aan het tuig gegeven en waren ze zelf snel naar het bureau gezwommen.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #39 Gepost op: 26 juli 2013, 14:57:57
Citaat van: richard1074 link=msg=1186441 date=1374841631
Jongeren bekogelen politie in Scheveningen

Zo'n 30 jongeren hebben gisteren in de Scheveningse haven politieagenten bekogeld met blikjes. De aanstichter, een 16-jarige Hagenaar, is aangehouden, aldus de politie vandaag.

Het incident gebeurde aan het einde van de middag, toen een politieboot voorbijvoer te hoogte van de Westduinweg. De jongeren begonnen met blikjes te gooien en beledigden de politieagenten. Toen meer agenten ter plekke kwamen, konden ze de 16-jarige ondanks zijn verzet aanhouden.

Bron :
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3291554/2012/07/25/Jongeren-bekogelen-politie-in-Scheveningen.dhtml

Kijk, dat is alweer een heel ander verhaal. Zo zie je maar dat je niet altijd en alleen maar op filmpjes kan afgaan omdat je dan wezenlijke delen van het verhaal mist.

Ook ik ben daar ingetrapt. :)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)