Best cool eigenlijk, zo'n vuurwerkbrilwww.noordhollandsdagblad.nlGepubliceerd op 17 december 2008, 17:08
Laatst bijgewerkt op 17 december 2008, 18:50
purmerend -
Wordt het de nieuwste rage, of wil je niet met zo'n enorme bril op gezien worden oudejaarsnacht? Het zou best eens dat eerste kunnen worden zeggen jongeren in de Purmerendse binnenstad. ,,Best cool, man, zo'n bril. En helemaal niet onverstandig ook.''
Romaana Nirhoe, Pamela Verhoef, Jordi Izquierdo Miras en Thierry Mijnders showen graag de modellen die op dit moment op de markt zijn. Twee van Specsavers, één van het Waterlandziekenhuis en één van de Partyshop aan de Westerstraat. Ze hebben helemaal niet het gevoel dat ze ermee voor gek lopen, zeggen ze. ,,Ze zien er best trendy uit'', zegt Thierry. ,,Valt me erg mee. Ik zou best overwegen om zo'n ding op te zetten.''
,,Helemaal geen slecht idee'', vindt Jordi. ,,Ik ken iemand die bij het afsteken van vuurwerk een oog heeft verloren en nu een glazen oog heeft. En elk jaar betrap je jezelf er ook wel weer op dat je best onvoorzichtig bezig bent.''