ligtaxi

Auteur Topic: ligtaxi  (gelezen 3914 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

miv

• Gast
Gepost op: 28 mei 2005, 20:45:44
ik heb een tijdje geleden online een aantal fotos van een ligtaxi gezien, in een mb vito. volgens mij was deze van visser, maar daar kan ik nu niets meer van vinden?????

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2005, 11:47:31
ik heb een tijdje geleden online een aantal fotos van een ligtaxi gezien, in een mb vito. volgens mij was deze van visser, maar daar kan ik nu niets meer van vinden?????

Je hebt gelijk, daar stond ie altijd wel op.
Maar sinds ze de website vernieuwd hebben staat ie er niet meer op. Visser maakte ze in ieder geval wel.

Groetjes, Pleegkundige
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

miv

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2005, 15:10:25
heeft iemand hier een aantal fotos van dan? jullie weten wel welke wagen ik bedoel

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2005, 19:20:14
in almere rijdt een donkere vito in civiele uitvoering van een lokale taxiboer met blauwe platen  waarin een brancardtafel is geplaatst die regelmatig ligtaxipatienten heen en weer rijdt tussen ziekenhuis en amc. bedoel je die?

miv

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2005, 21:50:39
nee, het is een precies soort het zelfde bus als het mobiel medisch team, geel met striping, etc. (volgens mij geen ogs)

ik kan visser ook geen email sturen, omdat er alleeen maar telefoon en adres online staat?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2005, 21:52:41
ja k weet welke je bedoeld
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

miv

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2005, 21:56:19
echt heeeeeel erg jammer dat die site niet zo snel word geupdated, anders had ik allang een email gestuurd, want dat was een heeel mooi voertuig. (vind ik dan) en dan nog ff ogs er op zetten en dan als ondersteuning  ambulance:P:P alleen niet voor spoedritten met patient er in wel er naar toe, alleen in nood,

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2005, 22:29:58
You name it, google has got it. Dit is alleen geen MB Vito, maar ook niet lelijk

bron: www.wittekruis.nl

Had die Vito ligtaxi primaire of secundaire striping?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

miv

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 29 mei 2005, 22:34:00
ik vind toch die vito ligtaxi veel mooier dan die hulpambulance, waarom staat ::) er er geen email adres op de site van visser??? misschien als iemand die ligtaxi keer tegen komt foto ::) ::) ::) ::)

Gunther

• Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 29 mei 2005, 22:45:01
Nu je over hulpambulance begint, wat is er het verschil met een gewone ambulance?