Die agent die het zand in rijd maakt een fout doordat hij niet goed op de wegsituatie heeft gelet, niet omdat hij de VKR heeft genegeerd.
Misschien in dit geval wel Red, maar ik heb het voorbeeld van de A9 al eens ergens genoemd. Nergens had de agent in kwestie dit kunnen zien, weg liep op en ter hoogte van de brug overgang was een sleuf van 2m diep over de hele breedte van de brug weggehaald. Als deze agent even had gestopt had hij te horen gekregen dat hij tegen het verkeer in wel kon rijden. Nu hebben zijn collegae in de bus die erna kwam hartelijk gelachen na eerst mij uit de pan hebben geveegd omdat ik de bots dwars over de oprit had gezet ( "Rot op met die auto, ik moet er langs", ik: "Ja, dat wilde je collega net ook, maar... ", "Ik sommeer je nu om de auto weg te rijden", ik: "zodat je ook net als je collega in een gat van 2m diep kunt rijden?", "U zegt?
" ik: "zie je die achterlichten daar die de lucht in schijnen?, dat is uw collega" ) . Ik vond namelijk 1 auto total los wel genoeg. Later ook met de heren die hun volvo definitief hadden geparkeerd er wel nog over na gepraat en we kwamen tot dezelfde conclussie: Als we allemaal rustiger ons werk doen komt het onze gezondheid ten goede.
Maar het wordt hier weer een topic van "Ik ben agent en ik ben de wereld", ik ga hier in dit topic dus ook niet meer reageren. Veel agenten zullen VKR's altijd blijven zien als een slechte ontwikkeling in plaats van dat ze terug kijken naar de tijd dat ze het werk zelf moesten opknappen. De ergernissen van de VKR nu waren toen die van de agenten met als enige verschil dat het verkeer iets beter oplette als er een agent staat.