Vacatures voor Ambulance chauffeur

Auteur Topic: Vacatures voor Ambulance chauffeur  (gelezen 4384 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Security guard

• Mobiel surveillant
  • Forum gebruiker
  • Haal het beste uit jezelf. ;-)
Gepost op: 14 oktober 2013, 16:52:49
Dag forumleden,

Op dit moment ben ik werkzaam in de beveiliging en heb daarvoor (nog voor kort, zie onderschrift) een kleine 7  jaar gediend als politiemedewerker bij het korps AA. Bij de politie gestopt ivm prive redenen maar gelukkig niets ernstigs.

De beveiliging is niet geheel wat ik zoek en moet ook toegeven dat ik altijd wel een zwak heb gehad voor de medische tak, maar dan als ambu chauffeur. (vooral opgedaan ten tijde dat ik werkzaam was bij de politie.)

Ik ben al een tijdje aan het kijken wat mijn mogelijkheden zijn en wat ik intressant vind qwa werk, maar ik blijf steken op de functie als zijnde ambu chauffeur.
Mijn vraag is dan ook, zijn er uberhoupt vacatures? Waar kan ik deze vinden? Wat zijn de eisen mentaal en fysiek? en op papier? (voor opleidingen ed.) Iemand uberhoutp tips?

Alvast bedankt? O0

Verleden: Ex politiemedewerker AA - Surveillant A + B (2010)  - Politiemedewerker (tot mei 2013)

Gijs

• Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2013, 17:08:56
Voor de opleiding kun je kijken op de ambulance-startpagina (SOSA)  Voor wat de rij-opleiding betreft staat er ook op.
veelal wordt rijbewijs C gevraagd .i.v.m. het gewicht van de voertuigen.
Bij instappen begint de inzet.

Sebastiaan

• Ambulance Actueel (Twitter)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Landelijk ambulancenieuws voor professionals
    • AmbulanceBLOG, het portaal voor de professional
Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2013, 20:36:31
Op http://www.ambulanceactueel.nl houden we zou goed als dat lukt alle vacatures bij ......
Actualiteiten voor de beroepsgroep. Geen alarmeringen, wel heel veel nieuws voor hoogwaardige AmbulanceZorg in Nederland.  AmbulanceBLOG.nl