De ervaringen die ik beschreef heb ik, of heel persoonlijk, of uit eerste hand meegekregen. Een 'linkse knuffelaar' spreekt dan van 'generaliseren', ik liever van 'ervaring', net zoals ik durf te voorspellen dat de zo'n morgen in 't oosten opkomt..
"Linkse knuffelaar"...!? 'Beetje' domme opmerking aangezien je mij helemaal niet kent !
En, nadat je de politie (al dan niet vrijwillig) hebt verlaten, opeens verhalen begint te spuien, blijf ik schijnheilig, laf en achterbaks vinden. Heb dan de ballen om dergelijke feiten meteen aan de kaak te stellen en niet pas nadat je geen geld meer ontvangt.
Goh, en dat zegt iemand werkzaam bij politie...? Die notabene volgens mij vaak genoeg te maken heeft met getuigen die pas veel later hun zegje durven te doen... Deze zullen dus volgens jou dan ook wel allemaal onzin uitkramen...
En als 't waar is? Simpel, dan waren ze al vervolgd en had 't allemaal al veel eerder de krant gehaald..
Niet als er nooit eerder over aan de bel getrokken is, maar daar zul je vast met een beetje logisch denken ook zelf wel opgekomen zijn....
Met alle respect, maar gelukkig denkt het overgrote deel van de Nederlandse politie er toch heel anders over, dan het beeld wat jij schetst dat beter alles binnenshuis gehouden kan worden !
Nee hoor, transparantie is niks mis mee, tenzij er van alles te verbergen valt.
Btw, ikzelf ben ook absoluut van mening dat de politie best veel harder zou mogen optreden, beetje meer 'zero tolerance', dit om het respect op straat te herstellen (want daar is het triest mee gesteld), maar...... Niet ten koste van alles, want daar worden ook gewóne/onschuldige mensen op gegeven moment de dupe van...