Beste Mopper,
hierbij wil ik U bedanken voor al uw bijdragen en uitleg op dit forum. Gezien de nieuwe beroepscode ga ik er vanuit dat U en Uwer collega's op dit forum zich gedwongen voelen om het lidmaatschap op te zeggen. Dit vanwege het belang van het Imago van Politie Nederland, en de mogelijke schade die dit kan oplopen, door bijdragen op dit forum, en andere Sociale Media.
KAK! dat was ik helemaal vergeten! Daaaaaag vriendjes en vriendinnetjes , ik zal jullie missen
Nu ik geen uitlaatklepje meer heb op internet moet ik mijn vrouw en kinderen maar gaan mishandelen. (dat is uiteraard sarcastisch bedoelt
)
Ik ga eerst wel eens de kat uit de boom kijken en of mijn chef zich wel zo netjes gaat gedragen. Dus eigenlijk zal er geen hol veranderen, aangezien mijn chef ook niet veranderd omdat zijn chef niet veranderd, en diens chef ook niet etc etc. Dus al met al:
Puik werk mijnheer Bouman. Erg zinvol deze bijdrage van u aan onze maatschappij. Of wilt u nou echt dat we allemaal zo braaf gaan zijn? En naast ons werk het huis niet meer uitkomen, onze lidmaatschap fitnessclub opzeggen omdat daar ook mensjes lid zijn die annabooltjes gebruiken? Wilt u ons monddood maken lidmaatschap van een forum als deze en twitter verbieden?
Het stukje op pagina 12 zal je ook wel aanspreken:
HAHAHAHAHAHAA 90% van de leidinggevenden denken alleen aan hen eigen haggie en staan alleen achter je als je het goed gedaan hebt want dan kunnen ze daar mee pochen bij hen chef zodat zij weer een veer in hen r**t krijgen omdat het zo goed gegaan is! Ik zie het helemaal voor me:
de grote chef: "uw personeel heeft goed zijn best gedaan. Misschien moet hij/ zij wel een bedank emailtje krijgen. Wat is zijn naam ookal weer?"
de andere chef:" Dat stuur ik u morgen per email wel even op.
"
Stelletje patjakkers
en met de kleur bruin bedoel ik niks hoor