De prijs kwaliteit verhouding van redned is zoek. Maar wat niet geheel onbelangrijk is in deze kwestie, is dat er een 2e partij winst wilt maken. Namelijk de leverancier en redned. Kijk naar die secumar vesten, die zijn als je ze bij secumar inkoopt veel goedkoper dan bij redned. Of horen jullie hier wat nieuws?
Wij hebben een mix van Secumar (bij de droogpakken) en Besto reddingsvesten (150N). Die vesten van Besto hebben we voor een hele mooie prijs kunnen inkopen en er zit ook nog eens een goede service bij. We hebben de vesten van Besto zelfs getest in het zwembad en ze houden een persoon in volgelopen droogpak boven water. Er was nl. wat discussie of 150N wel voldeed bij de nieuwe, zwaardere droogpakken.
Voor wat betreft kleding: ik heb bij de blokker ooit een stapel gele werkjassen aangeschaft voor €5,00 per stuk. Vervolgens een drukker gevonden die over de naad op de rug het RB-logo kon drukken en voor €9,00 per jas aan drukkosten klaar. De jassen zijn gevoerd en in de winter en bij regen uitstekend te gebruiken. Ik meende dat een LDM-jas al gauw rond de €50,00 kost (mijjn fleece kostte ooit nog iets van €35,00). Verder werken wij met gele hesjes voor de leden die geen budget voor de (dure) kledinglijn hebben. Ik weet dat men in Nijeveen zelfs met rood/gele hesjes werkt. Dat ziet er helemaal mooi uit.
Groeten,
Mark