Nieuwe werkkleding Reddingsbrigade (nieuws & ideeën)

Auteur Topic: Nieuwe werkkleding Reddingsbrigade (nieuws & ideeën)  (gelezen 114506 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

tymohuizinga

  • lid reddingsbrigade drachten vig i.o
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • Trust me, I am a lifeguard
Reactie #120 Gepost op: 9 augustus 2014, 01:08:11
helaas is mijn kleding rek nog niet bijgevuld :'( :'( :'(


Shifty

  • Functioneel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #121 Gepost op: 10 augustus 2014, 18:53:29
Het komt denk ik niet, ik verwacht dat we volgend jaar nog steeds gewoon in dezelfde kleding en wetsuits lopen.


tymohuizinga

  • lid reddingsbrigade drachten vig i.o
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • Trust me, I am a lifeguard
Reactie #122 Gepost op: 10 augustus 2014, 19:12:53
helaas heb ik dit gevoel ook net als de droogpakken daar zijn ze 5 jaar geleden mee begonnen en ik heb nu nog niets gezien


Dylan M

  • Lifeguard Reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • teamwork is the key to everything
Reactie #123 Gepost op: 12 augustus 2014, 12:56:53
wat ik van het bestuur van mijn Reddingsbrigade heb gehoord zouden er al pakketten binnen moeten zijn dit seizoen. maar heb ik laatst gehoord dat het nu volgend seizoen word :( had het graag dit seizoen gehad. ook omdat ik gehoord heb dat er water dichte vakken zitten in de nieuwe tassen


tymohuizinga

  • lid reddingsbrigade drachten vig i.o
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • Trust me, I am a lifeguard
Reactie #124 Gepost op: 12 augustus 2014, 18:19:16
het verhaal wat ik weet is dat: de levering kon niet voor het seizoen gedaan worden,
de kleding en tassen worden rond week 32 uitgeleverd aan redned en die stuuren het zo snel mogelijk rond.
de softshels en whetsuits komen later met idd de verwachting voor volgend seizoen.


Dylan M

  • Lifeguard Reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • teamwork is the key to everything
Reactie #125 Gepost op: 13 augustus 2014, 12:58:16
Citaat van: tymohuizinga link=msg=1289028 date=1407860356
het verhaal wat ik weet is dat: de levering kon niet voor het seizoen gedaan worden,
de kleding en tassen worden rond week 32 uitgeleverd aan redned en die stuuren het zo snel mogelijk rond.
de softshels en whetsuits komen later met idd de verwachting voor volgend seizoen.

dus de spullen die Redned heeft worden doorgestuurd naar alle Reddingsbrigade's? en weet u ook of alleen leden en ook ''jeugd leden'' recht hierop hebben?


Shifty

  • Functioneel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #126 Gepost op: 14 augustus 2014, 17:57:03
Citaat van: tymohuizinga link=msg=1288487 date=1407690773
helaas heb ik dit gevoel ook net als de droogpakken daar zijn ze 5 jaar geleden mee begonnen en ik heb nu nog niets gezien

droogpakken zijn zoizo nutteloos.


guest11765

  • Gast
Reactie #127 Gepost op: 14 augustus 2014, 21:40:45
Als de rits niet waterdicht is wel! Toch wil ik je nog wel eens zien in de winter in je wetsuit. Fijn een stukje zwemmen. Dan ga ik toch liever in een droogpak overboard.

Ik denk dat meneer Gaastra het nog even te druk heeft.
Ik geloof dat het bij ons ook 3 jaar geduurd heeft??? O wacht de soft shel's zijn nog steeds niet in kleur.

Een ander merk had het waarschijnlijk niet sneller of beter gekund, er zijn alleen altijd van die merken die gouden bergen beloven en puntje bij paaltje het ook niet kunnen waarmaken. (ze snappen blijkbaar niet dat dit hun meer schaad als gewoon te zeggen; "jongens we kunnen het leveren, maar niet meteen."


tymohuizinga

  • lid reddingsbrigade drachten vig i.o
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • Trust me, I am a lifeguard
Reactie #128 Gepost op: 14 augustus 2014, 22:41:55
inderdaad ik ben zeker wel voor droogpakken vind het alleen jammer dat het zolang moet duuren


Shifty

  • Functioneel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #129 Gepost op: 16 augustus 2014, 18:19:46
Citaat van: Kapitein Haeck link=msg=1289513 date=1408045245
Als de rits niet waterdicht is wel! Toch wil ik je nog wel eens zien in de winter in je wetsuit. Fijn een stukje zwemmen. Dan ga ik toch liever in een droogpak overboard.

ben je helemaal kins geworden hoe wil je daarmee zwemmen. Hoe wil je daarmee uberhaupt naar 2 meter diep in zee naar een lichaam reiken?

Ik pak in de winter gewoon lekker mn wetsuit. Lekker warm,ik kom sneller vooruit ben wendbaarderd en ik kan door die golven heen zwemmen. Er ging een keer iemand van de reddingsbrigade met een droogpak het water in, die kwam niet eens door de golven heen.