In je eerste bericht had je het over RN die bezig is met nieuwe kleding, hier heb je het ineens over informatie van je eigen brigade? Heeft je brigade aangegeven dat ze bezig zijn met iets nieuws, of heb je echt iets gehoord van RN? Dat laatste zou ik wel heel interessant vinden, maar heb er zelf nog niks over gehoord??
Vanuit mijn brigade is gewoon verteld dat we dit jaar geen punten krijgen om kleding te bestellen. Deze punten (€) worden gebruikt om te investeren in het komende kledingpakket dat Reddingsbrigade Nederland aan het samenstellen is voor de reddingsbrigade.
Ik hoor geluid dat ze de hele kust waar strandwacht en reddingsbrigade is willen straktrekken aan 1 kledinglijn.
Het voordeel van een volledig geüniformeerde kleding lijn is dat de kleding op voorraad kan liggen en direct opvraagbaar kan zijn bij bestellingen. (Breaking Bulk) Dit bespaart Reddingsbrigades een hoop gedoe en geld.
Maarja er blijven altijd brigades die hun eigen samengestelde kleding wellicht willen behouden.
Daar moet alles apart gemaakt en evt. geassembleerd worden op order.(Neem ik aan) In ieder geval in lagere hoeveelheden uitgeleverd worden.