Lekkere vent ben jij, agressie goed praten. Hij mag nog zo irritant zijn (dat is ie ook) maar je blijft met je poten van iemand af.
Zou lekker worden, mishandeling is niet strafbaar als de ander 'irritant' is.......
Lezen is ook een vak, ik schrijf nergens dat ik het geweld goed keur. Echter kan ik niet begrijpen dat een journalist die zich zo gedraagt dit niet verwacht.
Het gaat nog zo ver dat de journalist gewoon binnen wordt uitgenodigd en dan de wind van voor krijgt en zonder materieel het pand weer verlaat met butsen en builen.
Een simpele verklaring dat de journalist agressief werd en door de beveiliging is buitengewerkt is dan genoeg als men de opname apparatuur later terugbezorgd zonder de opnamen.
Maar goed zoals mijn petebroer altijd zegt "Stupiditeit werkt zichzelf de wereld uit".
En ja ik ben vaak irritant voor weggebruikers, daar heb ik al diverse schade's ed aan over gehouden. Ik verwacht het ook omdat ik ook weet hoe de maatschappij verhard. En nee ik keur het niet goed, en doe ook gewoon aangifte. Is het zonde dat ik het verwacht, ik vind het realistisch en het voorkomt dat ik mijn broodtrommeltje door een ander moet laten thuisbrengen.