Met toeters en bellen Prio1 verhuizen naar een nieuwe kazerne?

Auteur Topic: Met toeters en bellen Prio1 verhuizen naar een nieuwe kazerne?  (gelezen 9130 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #20 Gepost op: 13 november 2013, 19:27:47
Citaat van: brw arie link=msg=1219800 date=1384366061
Maar wat is nou het nut van het rijden met ogs, blijf me daar ook over verbazen? Oh leuk hoop herrie of wat? Ik vind het niet kunnen. Dat wilde ik even kwijt 98uiye

Als normale burger zijnde heb ik zoiets van het is een heel feest voor de brandweerlieden dat ze van het oude pand naar het nieuwe pand zijn gegaan. Ik vind persoonlijk dat ze dat best met veel herrie dit mogen laten weten. Zover je kunt zien is de hele buurt uitgelopen tijdens de opening van het nieuwe pand.

Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat dit goed bevonden is en dat er dan een hele discussie over moet gaan plaatsvinden dan denk ik van laten we ons ergens anders druk overmaken...
Anders zou er over dit filmpje ook nog een hele klaagzang gehouden worden...

De brandweer Velp rukt prio 1 uit met al het beschikbare materiaal.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

Steven78

• Senior gebruiker
  • Terug in de medische research
Reactie #21 Gepost op: 13 november 2013, 20:39:13
Citaat van: Jerommeke link=msg=1219598 date=1384299113
Dit is gewoon een verhuizing, geen kazerne bezetten omdat er ergens een grote brand is uitgebroken en men met spoed resterende dekking moet hebben.
Ik verbaas me er altijd een beetje over dat men over alles een mening heeft en dat dit kennelijk wel gewoon moet kunnen...

Dat is juist het leuke aan dit forum, al die verschillende meningen!  O0

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 13 november 2013, 21:53:54
Citaat van: Jims link=msg=1219628 date=1384334498
Mooie kazerne, ziet er goed uit!
Betrof een leegstaand busstation van Arriva, brandweer en synthus hebben beiden een deel in gebruik nu.

Filmpje verhuizing;

https://www.youtube.com/watch?v=ChbW-ObpLsw&feature=youtube_gdata_player
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

rsc

• Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 14 november 2013, 16:44:13
Als ik de volgende keer ga verhuizen ga ik ook al toeterend en flitsend met de koplampen van mijn oude naar mijn nieuwe adres. :D

Steven78

• Senior gebruiker
  • Terug in de medische research
Reactie #24 Gepost op: 16 november 2013, 00:44:01
Citaat van: rsc link=msg=1220006 date=1384443853
Als ik de volgende keer ga verhuizen ga ik ook al toeterend en flitsend met de koplampen van mijn oude naar mijn nieuwe adres. :D

Nadat ik alle vrienden en mezelf van bier en chinees had voorzien als dank, toeterde en flitste ik ook na mijn laatste verhuizing! Min de koplampen, dat dan weer wel!  ;D

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #25 Gepost op: 30 november 2013, 18:18:07
Blijkbaar toch een 'standaard procedure' zo'n prio1 verhuizing, onder politiebegeleiding:

Grote verhuizing brandweer Assen
Grote verhuizing brandweer Assen
rtvdrenthe
Gepubliceerd op 30 nov 2013
Citaat
ASSEN - De Asser brandweer heeft een nieuwe kazerne in de wijk Kloosterveen. De afgelopen 32 jaar zat de brandweerkazerne in het centrum van de stad en die werd zaterdag onder grote belangstelling verlaten.

Het nieuwe pand deelt de brandweer met de GGD en Hulpverleningsdienst Drenthe.
Volgens de brandweer wordt met de nieuwe kazerne de bereikbaarheid beter en zijn ze klaar voor de toekomst.

Donderdag 16 januari wordt het gebouw officieel geopend door minister Opstelten van Veiligheid en Justitie.
Samen sterk in de hulpverlening!

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #26 Gepost op: 30 november 2013, 19:14:15
Citaat van: Live link=msg=1224232 date=1385831887
Blijkbaar toch een 'standaard procedure' zo'n prio1 verhuizing, onder politiebegeleiding:

Nou uhm, meer onder begeleiding van Verkeersregelaars op motors met heel veel lef heb ik gezien vandaag.  :-X
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Hulpverleningsforum

• Forum Moderator
  • Senior gebruiker
    • HVforumNL
Reactie #27 Gepost op: 30 november 2013, 19:19:02
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1224255 date=1385835255
Nou uhm, meer onder begeleiding van Verkeersregelaars op motors met heel veel lef heb ik gezien vandaag.  :-X
Dat is een andere discussie, die niet hier maar in dit topic besproken kan worden: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=68007.0

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #28 Gepost op: 30 november 2013, 20:14:23
Als burger heb ik er ook totaal geen problemen mee, het gaat allemaal met gepaste snelheid. Het is gewoon een optocht. De verkeerspolitie van Haaglanden doet ook regelmatig realistisch oefenen (optische en geluidssignalen). Is dat ook een probleem? Dit neigt een beetje naar zoute slakken...

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 2 december 2013, 20:53:18
Ik zeg: lekker belangrijk.  O0