0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.
De Opbouwer Müller komt uit Romanshorn, ook dit ligt in Zwitserland. Eigenlijk ontbreekt iets op de deur. In de regel staat naast het wapen het bouwjaar van het voertuig. Blijkbaar is dat hier niet gebeurt en ook niet weggehaalt.Aaldert
JaJa k heb hem gevonden, ik had hem 2,3 bladzijdes geleden al beloofd hem op te zoeken in me archief,Hier de Landrover 43-93 Van de regionale Brandweer Zeeland,
Je vind het jammer dat hij geschikt is om goed over het strand te rijden?? Leg uit Weet iemand trouwens wat voor sirenes er in de OVD voertuigen van ZLD zitten?? Dat ding rijdt nooit met Prio1 hier Verder hebben we ook altijd nog de strandambulance van de brw, een hyundai 4x4 busje, hoop die binnenkort ook nog eens op de plaat te krijgen!
net een vreemde blauwe Landrover Defender gezien op Schiphol. welk achterin vol geladen was met zo te zien radioapparatuur of meetapparatuur. iemand een idee wat dit voor een wagen is. is deze van de Rijksluchtvaartdienst. hij is in iedergeval niet van de Kmar.
Ik gok dat het een voertuig is waar ze luchtfoto's mee kunnen maken! Daar zit een paal op met een camera waarmee ze bijv. bouwterreinen mee fotograveren! Stond laatst in Aalsmeer - Oost!
Is van een collega van me, hij is radio-amateur en vandaar al die apparatuur in zijn eigen auto heeft verder niks met Schiphol te maken
Het antwoord is ongeveer 11 maanden geleden al gegeven