Waarschijnlijk zal de brandweerlimo zo dicht mogelijk bij de BZK huisstijl willen blijven en dan is het wel handig als je de goedkeuring van IFV hebt.
Je hebt helemaal gelijk, je verhaal word ook bevestigd in het laatst nieuws artikel in dit topic
Ik denk dat het weinig nut heeft om met een belerend vingertje richting de brandweerlimo te gaan wijzen. Toevallig weet ik dat de onderlinge contacten tussen de eigenaren en het IFV goed zijn, en dat er door beide partijen erg goede afspraken zijn gemaakt.
Ik heb de mensen van de brandweer limo, kort geleden een mailtje gestuurd, gewoon uit interesse over het project. Ik kreeg geen reactie.
Net was ik weer wat aan het googlen en toen was ik inderdaad verbaasd dat ze nog zo rond reden, ik had er dus inderdaad zo mijn bedenkingen bij.
Ik had ook echt verwacht dat de striping direct verwijderd zou moeten worden na tussenkomst van het LFR, dit is ook zo gebeurt in andere zaken, dus ik begrijp niet waarom de brandweer limo langer door mag rijden.
Maargoed het LFR wil dus niet met geweld een stichting om zeep helpen maar geeft ze wat meer tijd en ruimte.