Comsec Geleen....dus externe servicepartners....
Dan doen wij het toch niet anders dan Honac....
Enige verschil is dat wij als servicepartners veelal merkdealers hebben, zodat problemen in interface (tussen voertuig en opties) sneller opgespoord kunnen worden.
Concreet betekent dit, als er een Volkswagen binnenkomt, zij de service verzorgen, bij Mercedes, de service via Mercedes verloopt etc.
Zeker met het oog op steeds complexer wordende systemen en basisvoertuigen (denk aan hybride techniek) geen overbodige luxe.
Op deze manier heeft de klant één
aanspreekpunt en wordt er niet met verantwoordelijkheden heen en weer geschoven. Mocht er een defect optreden bij een voertuig dat via fleetsales is verkocht, wordt dit op de garantiekaart vermeld, en wordt het verholpen wanneer het voertuig voor regulier (motor-) onderhoud binnenkomt. Zit er spoed achter, wordt er direct op geacteerd.
De daadwerkelijke reden dat er een eigen product als pendant voor de Movia is ontwikkeld is tweeledig:
-Het distributeurschap van Hänsch in Nederland is naar een dochteronderneming van Ziegler brandweertechniek gegaan. Dezelfde firma die nu de ANWB wegenwacht gaat voorzien van nieuwe daksets....
-De Comet en de Movia SL in 2 kleuren uitvoering was af fabriek niet als opsteekversie leverbaar. Dit is oorspronkelijk voor het eerst door W&G geleverd als ombouw.