Agente neergeschoten in Scheveningen

Auteur Topic: Agente neergeschoten in Scheveningen  (gelezen 4750 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Gepost op: 13 juni 2005, 19:46:31
Bron: http://www.district8.net en http://www.rtvwest.nl

Een agente is maandag gewond geraakt bij een schietpartij in Scheveningen. Kort na 18:00 kwam de noodoproep binnen van de agente die een politiepost had bemand aan de Vuurtorenweg in Scheveningen. Over de toestand van de vrouw is nog weinig bekend, wel is bekend dat ze een schotwond heeft opgelopen in de buikstreek. Het Mobiel Medisch Team is ook ter plaatse geweest op de plek van het incident.. Wat er zich precies heeft afgespeeld is ook nog onduidelijk.( nadere info volgt )


De betreffende agente heel veel sterkte gewenst en dat de kl..... die dit op zijn geweten heeft maar heel snel wordt gepakt!!!

Heb zojuist van kennissen gehoord dat het wachtershuisje (je weet zwel. zo'n witte post op poten dat ook bij ambassades staat) bij een gebouw (dependance) van het Joegoslavië-tribunaal staat!! Zij had gemeld dat er problemen waren en wat er daarna was gebeurd is nog niets van bekend.


Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2005, 21:21:12
op de radio was dat voor haar leven word gevreest >:(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2005, 21:40:14
Triest. Hopelijk overleeft de agente het incident. Familie en korpsleden sterkte.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2005, 22:09:07
ja inderdaad, ik hoop dat ze de dader gepakt hebben
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


EHBOMAN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • www.waddinxveen.brandweer.net
Reactie #4 Gepost op: 13 juni 2005, 22:17:21
Echt triest. Ik hoop dat ze de dader pakken.

Sterkte voor de familie en korpsleden!

Het is trouwens toch een vervelende dag. In Nieuwerkerk aan den IJssel is een motoragent in aanrijding gekomen met een auto. Hij is behandeld door de ambulance en de traumahelikopter en daarna vervoerd naar een ziekenhuis.

Over zijn toestand is niets bekend!

grt Johan
Eerste Hulp verlener Student HBO-V


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2005, 22:18:39
pfff..... wat heb je eraan he om iemand neer te knallen  :-\ :-\ :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2005, 22:19:43
iemand die gewoon zijn werk doet wel te verstaan, kijk als je ruzie hebt met iemand, dat is anders, bij dit heb je iets tegen iemand zijn functie
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2005, 22:21:22
Heel erg, zeker een collega die tijdens haar werk wordt neergeschoten, dan gaan de rillingen over mijn rug. Ik denk dat heel politie nederland het zelfde voelt.  Het geeft maar weer aan hoe gevaarlijk ons werk is. Er lopen helaas een hoop gekken rond.

gr
Mike


Wilco Hogenbirk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 305
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2005, 22:49:36
DEN HAAG Een agente is neergeschoten in Scheveningen. Ze ligt in het ziekenhuis maar is buiten levensgevaar. Een aantal getuigen is naar het politiebureau gebracht. De toedracht is onbekend.
Bron: NOS.nl

M.v.g.,
Wilco


guest1564

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2005, 23:09:12
DEN HAAG Een agente is neergeschoten in Scheveningen. Ze ligt in het ziekenhuis maar is buiten levensgevaar

Pff gelukkig, wat een idioot zeg!! >:( >:(