0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
1 met grille/intersection/alleylight/dashboard flitsers én een volle lichtbalk (dubbele rij)
Transporter:Ik heb het donkerblauw iets blauwer gelaten en nog een extra streep aan de striping toegevoegd. Naar mijn mening moeten de bumpers ook in het fluogeel om genoeg zichtbaarheid te garanderen.Ik bedacht nog iets - zou het een optie zijn het dak wit te maken? (Bekend van o.a. Carabinieri).
@Sylvester, zou jij de signalering willen maken. Zodat ik hem in mijn profiel kan gebruiken?bijvoorbaat dankCop/Fireman
Here you go Het geflikker bij de banden is niet te zien op de avatar.Avatar link:http://i58.tinypic.com/1zwg7bm.gif
Zou je het stopbordje voorop ook nog kunnen animeren?
Al geprobeerd, maar is te klein.
OK, daar gaat ie dan:Een Flex-ME bus:Copyright Sam Wedel, bewerkt en geplaatst met toestemming.-----Een boot van de havenpolitie Rotterdam:Copyright Maarten, bewerkt en geplaatst met toestemming.
ME-bus is supervet op deze manier.
Zou de havenpolitie in het wit/blauw houden als basis (misschien blauwe kleur veranderen omdat het andere tint is?) Maar wel de striping in de "nieuwe" kleuren.
OK, daar gaat ie dan:Een Flex-ME bus:Copyright Sam Wedel, bewerkt en geplaatst met toestemming.
Een boot van de havenpolitie Rotterdam:Copyright Maarten, bewerkt en geplaatst met toestemming.