Nogmaals:
Onzin.
Te weinig personeel = 6-minutenregeling en de volgende in de KVT. Maar dat hoeft niet, want we hebben SIV.
Ja die "regel" bestaat, maar die wordt (hier in NHN) niet zo automatisch toegepast als je doet voorkomen.
Dat heeft echt NIETS met de SIV te maken.
Als je nog X aantal brandweerlieden kan alarmeren om de eerste wagen van de KVT alsnog te kunnen laten rijden, is dat dan niet gewoon veel slimmer dan een compleet nieuw voertuig, van verder, te laten komen?
Dat is dus vragen om extra problemen in dit scenario als je straks ook nog eens door die personele bezetting de TS 6 niet vol krijgt.
Dit scenario? Welk scenario dan? We hebben geen idee wat er aan de hand was! En dan wil jij beweren dat het vragen om problemen was? Ik zie geen extra gealarmeerde TS, ik zie geen opschaling, volgens mij hebben ze het dus prima gered... Dus welke problemen?
Je loopt nu net zo hard uit de speculaaspot te grabbelen als ik.
Dat klopt, dat heb ik vanaf het begin ook gezegd. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik met net zoveel inhoudelijke relevantie, jouw "het is onzin"-verhaal kon weerleggen. Speculaas verslaat speculaas.
Ik heb vanaf het begin geprobeerd het verhaal te nuanceren, dat je beter kunt wachten tot je weet waarover je klaagt. Misschien heb je gelijk, maar dat gaat nu compleet verloren in de speculaas. Je komt alleen maar met reacties "Onzin", "Bullshit" en "Ze zijn mijn CV niet waardig", maar dit kun je nergens onderbouwen. Er wordt een hoop geroepen, maar het mist elk fundament. En daarmee komt het op mij nogal onnozel c.q. "ik weet alles beter" over... En dat is jammer. Want misschien kunnen wij het helemaal met elkaar eens zijn over het nut van een SIV, maar voor mij in ieder geval niet op deze manier...