Aangetroffen na Amber Alert Pedro Ates (9jr) Amsterdam-West 17-03-2014

Auteur Topic: Aangetroffen na Amber Alert Pedro Ates (9jr) Amsterdam-West 17-03-2014  (gelezen 9826 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Zojuist een amber alert afgegeven voor een vermissing van de 9 jarige Pedro Ates:

http://www.politie.nl/vermist/vermiste-kinderen/2014/maart/pedro-ates.html



Pedro draagt een blauw stoffen jack, een blauwe spijkerbroek, blauwe Nike schoenen en heeft een blauwe rugzak bij zich. Hij rijdt op een blauwe Gazelle-fiets.

Volgens RTL is het jongetje vanochtend naar school gegaan en nooit aangekomen
RTL Nieuws


Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Pedro Ates (9 jr)
vermist uit Adam-Osdorp, 143 cm, br. haar, bl. jack, bl. jeans en bl. schoenen, bl. rugzak, met blauwe Gazelle fiets.

http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Amber Alert voor 9-jarige Pedro Ates

De politie heeft een Amber Alert uitgegeven voor een vermiste 9-jarige jongen uit Osdorp. De jongen, Pedro Ates, is maandagmorgen om acht uur voor het laatst gezien toen hij naar school ging.

Toen hij ’s middags om halfvijf nog niet thuis was, bleek dat hij ’s ochtends niet op school was aangekomen.

Pedro draagt een blauw stoffen jack, een blauwe spijkerbroek, blauwe Nike-schoenen en heeft een blauwe rugzak bij zich. Hij rijdt op een blauwe Gazelle-fiets.

Pedro is geboren op 8 november 2004, hij is 1 meter 43 en heeft bruin haar.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
http://www.politie.nl/vermist/vermiste-kinderen/2014/maart/pedro-ates.html

Persoonsgegevens
Naam: Pedro Ates
Geboortedatum: 08-11-2004
Huidige leeftijd: 9
Lengte: 143 cm
Haarkleur: Bruin
Geslacht: Man

Vermissingsgegevens
Laatste update: 17-03-2014 | 23:00
Zaaknummer: 1405211
Vermist sinds: 17-03-2014
Laatst gezien in: Amsterdam

Informatie of tips melden aan politie:
Telefoon: 0800-6070
Tip-formulier: https://www.politie.nl/vermist/vermiste-kinderen/formulier/2014/maart/pedro-ates.html#tipformulier
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
@DePolitieheli: #Police03 maakt een zoekslag naar een vermist jongetje te Amsterdam @Politie_Adam.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


vuurst

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
    • John´s persoonlijke wiki
Misschien ben ik wat kritisch, maar als vader van een 12-jarige zoon, heb ik wel wat bedenkingen met betrekking tot de betrokkenheid van de school, tussen-schoolse opvang (overblijf) en naschoolse opvang. Hoe kan het dat er niet om een uur of 9 gisterochtend door de school al is gebeld waar Pedro was? En bij mijn zoon op school moet je je ook afmelden voor de TSO wanneer hij niet komt, en hetzelfde geldt voor de NSO.

Volgens mij is hier heel erg veel kostbare tijd verloren.

Maar ik hoop, ook weer als vader, van ganze harte dat Pedro snel en in goede gezondheid weer terecht komt...

John
John van der Vuurst Hoofd BHV - gebouw Dynatos IBM


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
Ik ontving zojuist om 07:44 uur pas het smsje van Amber Alert.
dan is er al ongeveer 24 uur verstreken na de verdwijning.  Terwijl juist die eerste 24 uur cruciaal zijn bij een dergelijke vergissing.
Kan liggen aan AA of de providers dat is iets dat mag worden uitgezocht na afloop van de zoekactie.
Ruud


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Citaat van: RuudF link=msg=1251661 date=1395127385
Ik ontving zojuist om 07:44 uur pas het smsje van Amber Alert.
dan is er al ongeveer 24 uur verstreken na de verdwijning.  Terwijl juist die eerste 24 uur cruciaal zijn bij een dergelijke vergissing.
Kan liggen aan AA of de providers dat is iets dat mag worden uitgezocht na afloop van de zoekactie.
Ruud

Het alert is eruit gegaan rond middernacht, gezien de eerste post, dus wellicht dat het aan je provider ligt.

Maar de eerste 24 uur zijn inderdaad cruciaal. Alleen spreken we nu over een incident, waar de jongen pas om half 5 vermist werd. (Door communicatiegebrek bij de school helaas). Dan is er reeds 9,5 uur van de eerste 24 verstreken.


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Ik heb het smsje om 23:48 ontvangen.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


guest11765

  • Gast
kind is terecht, krijg ik net binnen.