Inzet Rode Kruis/EHBO bij races

Auteur Topic: Inzet Rode Kruis/EHBO bij races  (gelezen 27394 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2014, 16:22:31
Citaat van: RemRoof link=msg=1251807 date=1395155975
Maar dan wel zonder helm O0

;D

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #11 Gepost op: 18 maart 2014, 16:23:07
Wij zorgen er wel voor dat wij veilig en verantwoord werken binnen ons doen en kunnen. Verder nog wat in te brengen voor een eventuele helm? Zo ja, mooi! Zo nee, bedankt.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

ir. Auditor

• Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #12 Gepost op: 18 maart 2014, 16:28:18
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1251810 date=1395156187
Wij zorgen er wel voor dat wij veilig en verantwoord werken binnen ons doen en kunnen. Verder nog wat in te brengen voor een eventuele helm? Zo ja, mooi! Zo nee, bedankt.

en dat ene punt wordt nu net in twijfel getrokken. Erg jammer dat je juist dat discussie punt probeert af te kappen, want dat is het punt wat er echt toe doet. Welke helm je precies op zet lijkt me niet zo heel erg belangrijk, het is al snel beter dan wat je nu hebt.

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 18 maart 2014, 16:30:44
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1251810 date=1395156187

Binnen jullie kunnen...klopt helemaal. Dus geen THV en dus ook geen helmen noodzakelijk. Zonde van het geld..maar het staat wel erg interessant!!!

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 18 maart 2014, 16:32:30
Citaat van: ir. Auditor link=msg=1251812 date=1395156498
en dat ene punt wordt nu net in twijfel getrokken. Erg jammer dat je juist dat discussie punt probeert af te kappen, want dat is het punt wat er echt toe doet. Welke helm je precies op zet lijkt me niet zo heel erg belangrijk, het is al snel beter dan wat je nu hebt.

Ik ben de topic begonnen met de intentie hier mogelijke helmen te horen/zien te krijgen die wij aan zouden kunnen schaffen voor ons werk tijdens die inzet. Niet wat we wel en niet mogen en alles er omheen. Ik was (naar mijn idee) heel duidelijk waarvoor de helm moest dienen. Ik heb dit topic niet opgestart met de discussie over wat we wel/niet mogen en andere zaken die niet ertoe deden in dit topic (naar mijn idee)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

ir. Auditor

• Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #15 Gepost op: 18 maart 2014, 16:34:09
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1251816 date=1395156750
Ik ben de topic begonnen met de intentie hier mogelijke helmen te horen/zien te krijgen die wij aan zouden kunnen schaffen voor ons werk tijdens die inzet. Niet wat we wel en niet mogen en alles er omheen. Ik was (naar mijn idee) heel duidelijk waarvoor de helm moest dienen. Ik heb dit topic niet opgestart met de discussie over wat we wel/niet mogen en andere zaken die niet ertoe deden in dit topic (naar mijn idee)

Zie de titel van het topic.

Nachtbroeder

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 18 maart 2014, 16:34:45

Topic is afgesplitst, kennelijk is er behoefte tot discussie hierover ;)

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 18 maart 2014, 16:36:00
Citaat van: -Joost- link=msg=1251819 date=1395156885
Topic is afgesplitst, kennelijk is er behoefte tot discussie hierover ;)

Ik zie het, vorige reactie had in het oorspronkelijke topic moeten staan.

Maar er zijn goede, duidelijke afspraken gemaakt tussen ons, brandweer en organisatie. Ook ten behoeve van technische bevrijding (mocht dit nodig zijn).

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 18 maart 2014, 16:36:54

Ik heb altijd geleerd dat, als de mogelijkheid er is dat de antwoorden je niet aanstaan, je de vraag niet moet stellen.

RemRoof

• docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #19 Gepost op: 18 maart 2014, 16:37:06

Daarom is er, met dank aan -Joost-, nu een apart draadje, kunnen wij er toch nog even over doorpraten.

Ik ben namelijk wel benieuwd hoe e.e.a. is afgedicht zowel juridisch als medisch:
* Krijgen jullie vervolgopleidingen?
* Hebben jullie bij het rode kruis een medisch adviseur?
* Wie levert de arts en wat zijn de competenties van deze arts?
* etc.

Doet mij trouwens erg denken aan een ander topic in dit forum.

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.