Grote brand (scheepvaart) Gustoweg - Schiedam 02-04-2014

Auteur Topic: Grote brand (scheepvaart) Gustoweg - Schiedam 02-04-2014  (gelezen 3909 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #10 Gepost op: 2 april 2014, 21:07:20
Kan een interessante water/schuim toepassing worden
Vaartuigen havendienst langszij dus schuim zat in de buurt.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 2 april 2014, 21:12:39
Havenmeester R'dam ‏@De_Havenmeester 20 min
RT “@C_Koopmans: @De_Havenmeester blust nu ook mee vanaf het water #merwehaven #havenRotterdam http://pic.twitter.com/Gd41fU4n9p


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 2 april 2014, 21:39:04
rijnmondveilig.nl ‏@rijnmondveilig 2 min
Scheepsbrand ponton #Gustoweg #Schiedam: door ponton te koelen van buitenaf is de brand niet meer uitslaand http://is.gd/eYQPFG


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #13 Gepost op: 2 april 2014, 22:11:09
Citaat van: Peter71 link=msg=1255644 date=1396467544
rijnmondveilig.nl ‏@rijnmondveilig 2 min
Scheepsbrand ponton #Gustoweg #Schiedam: door ponton te koelen van buitenaf is de brand niet meer uitslaand http://is.gd/eYQPFG

Misschien interessant voor de "kubus".

N.B.Het zou ook kunnen dat de brandstof ondertussen aanmerkelijk minder is geworden.


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #14 Gepost op: 2 april 2014, 22:23:23
Boundary cooling opzetten, alles dicht, wachten tot de temperatuur is gedaald tot onder de 50 graden voor een langere periode, dan pas de deur open en kijken wat de schade is.
Bijdragen op persoonlijke titel.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #15 Gepost op: 2 april 2014, 22:45:54
Citaat van: Highfield link=msg=1255663 date=1396470203
Boundary cooling opzetten, alles dicht, wachten tot de temperatuur is gedaald tot onder de 50 graden voor een langere periode, dan pas de deur open en kijken wat de schade is.

Aan de hand van de foto krijg ik de indruk dat een groot luik open ligt of dat er een grote opening in het dek is gesneden. Beide mogelijk bij grotere reparaties zeker als er grotere stukken zoals een generator of dieselmotor de machinekamer uit/in moet.