Hallo,
Ik heb een vraag en weet niet waar ik moet zijn hiermee,
Zal even kort uitleggen waar het omgaat:
Ik heb vorig jaar augustus 2013 een bedrijfsongeval gehad (zware klap tegen de zijkant van mijn hoofd gehad, en een scheurwondje aan mijn oor)
De BHV-er die hier toen na gekeken had, die vond het niet nodig om met mij na het ziekenhuis te gaan, moest het wondje gewoon laten drogen, en tegen de hoofdpijn maar paracetamol innemen. (terwijl ik erop stond om dit na te willen laten kijken in het ziekenhuis, want mijn gehele hoofd aan de linkerzijde deed enorm pijn, had ook nekpijn, zware hoofdpijn en oorpijn)
Maar die BHV-er vond dit niet nodig, en allemaal maar overdreven......
Eenmaal thuis ging het mis....
Alleen nu: sinds een paar maanden is het bekent dat ik heb aan/door dit bedrijfsongeval (ernstig) nekletsel opgelopen en veel concentratie problemen overgehouden.
De BHV-er wast zijn handen nu in onschuld, en de directieleden worden voorzichtig en laten niks meer van zich horen, en ook is er GEEN melding gemaakt over dit bedrijfsongeval......
Weet niet meer wat ik moet doen, of bij wie ik moet zijn, maar waar ik mij ook HEEL ERG KWAAD om-maak, dat is die BHV-er die gewoon leuk blijft doorlopen, en ineens van niks meer weet.
Weet iemand bij wie of waar ik moet zijn met deze klacht(en)omtrent BHV??
Groetjes,
Remko