GRIP 2 Veel kinderen onwel door chloor (Rivierabad) Groene Kruisweg - Spijkenisse 16-05-2014

Auteur Topic: GRIP 2 Veel kinderen onwel door chloor (Rivierabad) Groene Kruisweg - Spijkenisse 16-05-2014  (gelezen 35155 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Dat maakt hem nog steeds geen voorrangsvoertuig en bij een ongeval maakt een rechter echt gehakt van de bestuurder.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
aan het einde van het filmpje rijdt er nog wel een andere politieauto achter die burgerauto aan. Hij zal er dus wel bij horen anders zou die politie auto wel iets gedaan hebben.


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Ik denk dat we hier in ons kleine landje toch best 'trots' mogen zijn dat we zo'n groot aantal SO's kunnen afhandelen in een relatief korte tijd. Tenminste, in mijn ogen. Ik ben verder een complete leek wat geneeskunde betreft e050


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: Brambd link=msg=1268084 date=1400298579
Ik denk dat we hier in ons kleine landje toch best 'trots' mogen zijn dat we zo'n groot aantal SO's kunnen afhandelen in een relatief korte tijd. Tenminste, in mijn ogen. Ik ben verder een complete leek wat geneeskunde betreft e050
In dit geval ging het om een relatief simpel probleem, waar je de oorzaak van kent en dus ook als zodanig kunt handelen. Ik wil dit  verhaal wel eens zien als slachtoffers daadwerkelijk ontsmet moeten gaan worden, alvorens zij naar een ziekenhuis kunnen.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Ik denk dat we hier in ons kleine landje toch best 'trots' mogen zijn dat we zo'n groot aantal SO's kunnen afhandelen in een relatief korte tijd. Tenminste, in mijn ogen. Ik ben verder een complete leek wat geneeskunde betreft e050

Het lijkt mij dat dit in een klein en dichtbevolkt land juist makkelijker is, omdat afstanden relatief korter zijn....  Bovendien was het ook nog eens in het dichtstbevolkte gedeelte.
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


ottuh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Citaat van: Hunter link=msg=1268074 date=1400281354
Wat rijdt daar nou voor auto achteraan?

Deze auto is samen met het SIGMA team ook aangekomen in Spijkenisse.
Er stapte iemand in groene kleding uit.
Hoorde er dus bij.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Het is een Skoda Yeti. Sinds dat Pon de importeur van Skoda is geworden is Skoda erg in trek bij o.a. de landelijke overheid etc.


tygerpower

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 543
als deze skoda dan bij de Sigma hoorde dan had ik op zen minst een bordje verwacht achter de ruiten van sigma team. of evt een afneembare pit op het dak.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Nieuws op Beeld ‏@nieuwsopbeeld 26 min.
In verband met een onderzoek naar het incident van gisteren blijft het #Rivierabad in #Spijkenisse vandaag gesloten.



Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.